مدل دیوار بتنی در دکوراسیون داخلی منزل با نمایی بسیار شیک

به گزارش لوکو، از ماده بتن در صنایع مختلف استفاده های بسیار وسیعی می گردد که نام بردن تک تک آنها غیر ممکن است. اما شاید به ذهن کسی هم خطور نکند که از بتن می توان در دکوراسیون داخلی نیز استفاده کرد. دیوار بتنی در دکوراسیون منازل امروزی به یکی از جذاب ترین مباحث طراحی داخلی تبدیل شده و روز به روز هواداران بیشتری را به سمت خود جذب می نماید. بتن در دکوراسیون منزل در عین اینکه ظاهری بسیار ساده دارد اما تمی جذاب در محیط بوجود می آورد و درست مانند استفاده های متنوعی که در صنعت دارد، در معماری داخلی نیز می توان آنرا به روش های بسیار زیادی بکار برد.

مدل دیوار بتنی در دکوراسیون داخلی منزل با نمایی بسیار شیک

البته دیوارهای بتنی برخلاف دیوار های ساده و خشک، احتیاج به مراقبت بیشتری دارند و از طرفی هزینه نگهداری آنها کمی نسبت به دیوارهای ساده گچی یا کاغذ دیواری ها بیشتر است. اما در عوض یک دیوار بتنی فایده های زیادی را برای زیباسازی دکوراسیون منزل در اختیار مصرف نماینده قرار می دهد. (استفاده از دیوارهای آجری در خانه های مدرن)

دیوار بتنی را می توان به حالت های متنوعی درآورد و بافت های بسیار زیبا و منحصر بفردی بروی آن اجرا کرد. مثلا در برخی مواد طراحان نمایی هایگلاس و صاف و براق به دیوار بتنی می دهند که برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند. بعلاوه یک دیوار بتنی تمامی رنگ ها را بخود می گیرد بطوریکه هر کدام جلوه ای بسیار شیک در دکوراسیون ایجاد می نمایند که نمی گردد براحتی از آنها چشم پوشی کرد.

برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که یک دیوار بتنی در ترکیب با مبلمانی به سبک مدرن و امروزی چقدر زیبا جلوه خواهد نمود. البته برای روشن کردن فضا و همچنین خود بتن، دیوار کوچکی (بقل دیوار بتنی) به رنگ کاملا سفید درآمده تا علاوه بر روشن کردن فضا آنرا از یکنواختی درآورد. (کاغذ دیواری اتاق خواب شیک در طرح مدرن، کلاسیک و امروزی)

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1279

به "مدل دیوار بتنی در دکوراسیون داخلی منزل با نمایی بسیار شیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدل دیوار بتنی در دکوراسیون داخلی منزل با نمایی بسیار شیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل دیوار بتنی در دکوراسیون داخلی منزل با نمایی بسیار شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید