محسن قصابیان: شهید ستاری سازندگی را به زیبایی معنا کرد

به گزارش لوکو، خبرگزاری خبرنگاران- بازیگر نقش شهید ستاری گفت:شهید منصور ستاری فردی مقتدر بود که سازندگی را به زیبایی معنا کرد.

محسن قصابیان: شهید ستاری سازندگی را به زیبایی معنا کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محسن قصابیان درباره بازی در فیلم سینمایی منصور گفت: بازی در این نقش برای من اتفاق ویژه ای بود. شهید ستاری انسانی قوی، مقتدر، عالم، انسان و بزرگ منش بود که همواره در پی سازندگی بود و به نظرم سازندگی را معنا کرد.

وی درباره وجه شاخص شهید ستاری گفت برای شهید ستاری اتفاق نشدنی وجود نداشت همین وجه این شهید برای من بسیار مجذوب کننده بود.

آقای قصابیان درباره بازخورد هایی که پس از نمایش عمومی فیلم منصور گرفته است گفت: بانویی که همسر ارتشی داشت می گفت: پس از سال ها به سینما رفتیم و به تماشای این فیلم نشستیم.

همسر شهیدی گفت: ما در منصور وجوه مختلف شهید خود را دیدیم و لذت بردیم و نوجوانی گفت: چقدر پشت کار و خستگی ناپذیری منصور به دلمان نشست. خدا را شکر بازخورد های بسیار خوبی در فضای حقیقی و مجازی گرفتیم که بسیار خوشحالمان کرد.

وی افزود: به نظرم منصور برای مردم این روزگار حرف های زیادی دارد. زمانی که ناامیدی برخی را فراگرفته و از این طرف و آنطرف می گویند نمی شود می توان به توان داخل اتکا کرد و پیش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، فیلم سینمایی منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی این روز ها روی پرده نقره ای است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1874

به "محسن قصابیان: شهید ستاری سازندگی را به زیبایی معنا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن قصابیان: شهید ستاری سازندگی را به زیبایی معنا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید