لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، صعود مقتدرانه عسگری به دیدار نهایی

به گزارش لوکو، بهمن عسگری آخرین نماینده کاراته ایران در روز نخست رقابت های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون با فزونی مقابل تمامی رقبای خود مقتدرانه به دیدار نهایی صعود کرد.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، صعود مقتدرانه عسگری به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال از روز گذشته (جمعه - 10 اردیبهشت ماه) با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور جهان در لیسبون آغاز شد.

در رقابت های وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ایوان کرابائو از بلاروس رفت و به برتری 3 بر 2 دست یافت.

عسگری در دور سوم با نتیجه 5 بر صفر مقابل توماس سیلوا از پرتغال پیروز شد و در دور چهارم نیز با نتیجه یک بر صفر از سد گابور هارسپتاکی از مجارستان گذشت و به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

نماینده المپیکی کاراته ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف استانیلاو هورنا قهرمان اروپا در سال 2019 و دارنده نشان برنز جهان در سال 2014 از اواکراین رفت و با برتری 2 بر صفر به دیدار نهایی صعود کرد. عسگری برای کسب نشان طلا روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه به روی تاتامی می رود.

در رقابت های روز گذشته، فاطمه صادقی نماینده کاتا کشورمان، امیر مهدی زاده، امیررضا میرزایی و طراوت خاکسار از دور مسابقات کنار رفتند و سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت و سومین سهمیه المپیک کاراته کشورمان را کسب کرد.

رقابت های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی است و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1579

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، صعود مقتدرانه عسگری به دیدار نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، صعود مقتدرانه عسگری به دیدار نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید