قابلیت جدید خودروهای اسکودا برای کنترل فرزندان

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران به نقل از موتوروان، شرکت خودروسازی اسکودا از یک فناوری نوین رونمایی نموده که به والدین یاری می نماید محدود استفاده از خودرو توسط فرزندانشان را کنترل نمایند.

قابلیت جدید خودروهای اسکودا برای کنترل فرزندان

این قابلیت از طریق اپلیکیشن اسکودا کانکت کنترل می گردد. این سیستم به والدین اجازه می دهد وسیله نقلیه را به فرزاندانشان قرض دهند تا در منطقه ای تعیین شده از آن استفاده نمایند. به گفته این شرکت، این سیستم برای والدینی که به تعطیلات می روند و تمایل دارند خودرو خود را کنترل نمایند، مناسب است.

هنگامی که این قابلیت فعال گردد، سیستم ژئوفنس خودروها به دو شیوه کار می نماید. نخست آنکه کاربر منطقه ای سبز را تعیین می نماید و خودرو در این منطقه به طور آزادانه حرکت می نماید و اگر خودرو از منطقه تعیین شده فراتر برود، به والدین پیغام هشدار ارسال می گردد.

روش دوم آن است که والدین می توانند منطقه قرمز را تعیین نمایند و خودرو نباید وارد این منطقه گردد. در چنین وضعیتی خودرو در صورتی به والدین هشدار می دهد که به منطقه تعیین شده، وارد می گردد.

علاوه بر آن شرکت اسکودا ادعا می نماید می توان قابلیت های ژئوفنس آن را طوری فعال کرد که فرزندان در روزها و ساعات تعیینی بتوانند از خودرو استفاده نمایند. علاوه بر آن اپلیکیشن مخصوص می تواند چند منطقه را به طور همزمان کنترل کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 312

به "قابلیت جدید خودروهای اسکودا برای کنترل فرزندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت جدید خودروهای اسکودا برای کنترل فرزندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید