فولاد مبارکه سپاهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد

به گزارش لوکو، شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مجموع رده بندی تیمی همراه شد.

فولاد مبارکه سپاهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، در این رقابت ها که با حضور 34 تیم از 30 استان کشور در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 کولان سنندج برگزار گشت، بعد از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تیم تهران دوم شد و تیم اردبیل در جایگاه سوم ایستاد.

در فینال بخش انفرادی حسین اعرابی از فولاد مبارکه سپاهان خبرنگاران خود، علیرضا ایزدی را با حساب 5 بر 4 مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت، امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی و سلمان شهبازپور از لرستان هم در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در بخش تیمی 4 نفره فولاد مبارکه سپاهان متشکل از حسین اعرابی،علیرضا ایزدی، محمود هارونی و یدالله فروغی مقابل تیم تهران به رجحان رسید و قهرمان شد و تیم های کردستان و البرز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

و بالاخره در فینال رقابت های بخش دونفره تیم حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از فولاد مبارکه سپاهان مقابل تیم دو نفره اردبیل به رجحان دست یافت و قهرمان شد و تیم های تهران الف و توابع تهران سوم مشترک شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 541

به "فولاد مبارکه سپاهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد مبارکه سپاهان فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید