فعالیت آزمایشی گروه ها در توییتر شروع شد

به گزارش لوکو، توییتر آزمایش جهانی ابزاری به نام Communities را شروع کرد که قابلیت مشابه گروه های فیس بوک بوده و به کاربران امکان می دهد به گروهی از کاربران دارای علایق مشترک توییت ارسال نمایند.

فعالیت آزمایشی گروه ها در توییتر شروع شد

به گزارش خبرنگاران، توییتر در یک پست وبلاگ خاطرنشان کرد برخی از کاربران می توانند Communities را ایجاد نمایند و امکانات بیشتر در ماههای آینده اضافه خواهد شد. این شرکت تعداد کاربرانی که می توانند به صورت آزمایشی گروه تشکیل دهند را اعلام نکرد اما هر کاربری در صورت دعوت شدن، می تواند به گروه ملحق گردد.

گروه ها به صورت عمومی قابل مشاهده هستند با این حال در مرحله فعلی افراد برای پیوستن به یک گروه باید از یک عضو یا مدیر گروه دعوت دریافت نمایند.

این شرکت شبکه اجتماعی در ماههای اخیر قابلیتهای جدیدی عرضه نموده که شامل سرویس اشتراکی سوپر فالوز و اتاقهای صوتی زنده بوده است تا به رکود چند ساله کسب و کارش را متحول کند.

فیس بوک که رقیب بزرگتر توییتر است، ابزار گروه ها را که می تواند خصوصی یا عمومی باشد را از سال 2017 یک اولویت استراتژیک قرار داده است. اما گروه های فیس بوک برای انتشار اطلاعات نادرست سیاسی و سلامتی و سازمان دهی فعالیتهای افراطی استفاده شده اند که موجب شده است این شرکت تغییراتی را برای انواع گروه هایی که به کاربران توصیه می نماید، صورت دهد.

توییتر خاطرنشان کرد مقررات خود را تنظیم خواهد نمود و اقداماتی شامل طراحی روشهایی برای شناسایی گروه هایی که ممکن است مشکل ساز شوند را انجام می دهد تا کاربران را در فضای گروه ها ایمن نگه دارد.

به گفته دیوید ریگان، یکی از مدیران محصول توییتر، برخی از گروه های که توییتر در مرحله اولیه آزمایش می نماید پیرامون صحبت درباره موضوعاتی نظیر هوا، سگها، اسنیکرز، مراقبت پوستی و ستاره شناسی هستند و گروه های بیشتری در راه خواهند بود.

کاربران به اسم ناظر گروه عمل نموده و استانداردها را برای گروه هایشان مشخص و اجرا می نمایند. در طول این آزمایش، توییتر ناظران گروه ها را تایید نموده و با آنها همکاری خواهد نمود.

بر اساس گزارش رویترز، یک سخنگوی توییتر گفت: این شرکت در یک سال گذشته تحقیقاتی انجام داده و با کارشناسان مشورت نموده تا درک بهتری از چگونگی استفاده و موارد احتمالی سوءاستفاده از گروه ها در توییتر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1744

به "فعالیت آزمایشی گروه ها در توییتر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت آزمایشی گروه ها در توییتر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید