فریدون جیرانی: فقط من خالق نهنگ آبی نیستم

به گزارش لوکو، فریدون جیرانی که سریال نهنگ آبی را به تازگی کارگردانی نموده است، اظهار کرد: من تنها خالق این اثر نیستم و این کار محصولی مشترک است از کارگردان، تهیه کننده، بازیگران و تمام کسانی است که به ساخت این سریال یاری نموده اند.

فریدون جیرانی: فقط من خالق نهنگ آبی نیستم

به گزارش خبرنگاران، مراسم اکران خصوصی سریال نهنگ آبی عصر امروز (هشتم بهمن ماه) با حضور فریدون جیرانی، مجید مظفری، مصطفی زمانی، حسین یاری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، دیبا زاهدی، الهام کردا، ستاره پسیانی، سیروان خسروی و کاوه یغمایی و در غیاب لیلا حاتمی و سعید ملکان (تهیه نماینده) برگزار گردید.

پیش از اکران قسمت اول سریال نهنگ آبی که قرار است از روز سه شنبه (نهم بهمن ماه) به صورت رسمی در شبکه نمایش خانگی توزیع گردد، فریدون جیرانی در سخنان کوتاهی یادآور شد: امیدوارم مخاطبان این سریال را دوست داشته باشند. من تنها خالق این اثر نیستم و آقای ملکان (تهیه نماینده) نیز خالق این اثر هستند. او که امروز به دلیل انجام کارهای قسمت دوم سریال نتوانست در مراسم اکران خصوصی حاضر گردد، فراتر از تهیه نماینده ای است که در سینمای ایران وجود دارد. در واقع اثری که می بینید کاری مشترک از کارگردان، تهیه نماینده، بازیگران و تمام کسانی است که به ساخت این سریال یاری نموده اند.

همچنین کیک شروع این سریال با حضور عوامل و توسط مجید مظفری بریده شد. مظفری نیز در سخنانی اظهار کرد: بعد از سال ها فعالیت در سینما و تلویزیون اسم آقای جیرانی در کارهایم نبود و خوشحالم که هم اکنون اسم او در پرونده کاری ام آمده است. برای تمام کسانی که در ادبیات نمایشی ایران، پست و جلو دوربین کار می نمایند، آرزوی سلامتی دارم.

داستان سریال نهنگ آبی به قلم بهرام توکلی در 30 قسمت و به صورت معمایی از اتفاقات روز جامعه روایت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 139

به "فریدون جیرانی: فقط من خالق نهنگ آبی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون جیرانی: فقط من خالق نهنگ آبی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید