عسگری: صحبت خاصی درباره انتخاب مدیر تیم های ملی نشده است، خسارت قابل توجهی در خانه کشتی نداشتیم

به گزارش لوکو، دبیر فدراسیون کشتی گفت: به خانه کشتی ضرر اقتصادی وارد نشده، چون آتش سوزی در یک اتاق بوده و آنجا هم وسایل اضافه و بی مصرف از تعمیرات خانه کشتی شهیدهادی وجود داشت.

عسگری: صحبت خاصی درباره انتخاب مدیر تیم های ملی نشده است، خسارت قابل توجهی در خانه کشتی نداشتیم

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سیدجلال عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص میزان خسارت واردشده به خانه کشتی در پی آتش سوزی روز شنبه در محل تأسیسات، گفت: خوشبختانه خیلی زود متوجه آتش سوزی شدیم و به همین دلیل آتش به تشک و تجهیزات سالن سرایت نکرد. چیزی که معین است به خانه کشتی ضرر اقتصادی وارد نشده، چون آتش سوزی در یک اتاق بوده و آنجا هم وسایل اضافه و بی مصرف از تعمیرات خانه کشتی شهیدهادی وجود داشت. به همین دلیل خسارت اقتصادی قابل توجه نداشتیم و تنها سالن کثیف شد که حتماً نظافت انجام می گردد.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد امید نوروزی به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی معرفی خواهد شد، توضیح داد: هنوز صحبت خاصی در این مورد مطرح نشده است و معلوم نیست که مدیر تیم های ملی چه کسی خواهد بود. بحث اصلی امروز، این است که کشتی از چه زمانی می تواند استارت کارهایش را بزند و اجازه تمرین به دست خواهد آورد، چون هنوز به کشتی اجازه شروع فعالیت داده نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 963

به "عسگری: صحبت خاصی درباره انتخاب مدیر تیم های ملی نشده است، خسارت قابل توجهی در خانه کشتی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: صحبت خاصی درباره انتخاب مدیر تیم های ملی نشده است، خسارت قابل توجهی در خانه کشتی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید