طراحی زشت آیفون های 11 تایید شد: دوربین سه گانه مربعی بیرون زده از بدنه و وزن و ضخامت بیشتر

به گزارش لوکو، در ماه های اخیر شایعات زیادی درباره طراحی آیفون 11 و به ویژه بخش دوربین اصلی آن شنیده شد. رندرهای مختلفی از سوی کاربران مشهور فضای مجازی انتشار یافت و برخی منابع این طراحی ها را تایید می کردند.

طراحی زشت آیفون های 11 تایید شد: دوربین سه گانه مربعی بیرون زده از بدنه و وزن و ضخامت بیشتر

اما کاربران اپل و طرفداران متعصب آیفون اصلا این طراحی ها را دوست نداشتند و امیدوار بودند تمام این رندرها و تصاویر جعلی و اشتباهی یا برای رد گم کردن و پنهان باقی ماندن طراحی اصلی آیفون 11 باشد.

حالا اواخر هفته پیش رندری از قاب آیفون 11 منتشر شد که تقریبا تایید می کرد این طراحی ها درست هستند و امروز فلیپ کوروی، کاربر بسیار معروف و محبوب در شبکه اجتماعی یوتیوب پیروز به خرید کیس آیفون 11 شده است که باز هم نشان می دهد رندرهای پیشین واقعیت دارند.

این کیس های آیفون باعث وحشت کاربران اپل شده اند و می ترسند جدا شدن جانی آیو از کوپرتینو هم به این مسئله مرتبط باشد.

کوروی پیروز شده به یک شرکت زنجیره تامین چینی شرکت اپل نزدیک شود و با خرید عمده کیس های آیفون 11، به نمونه آن ها دسترسی پیدا کند تا بفهمد پشت طراحی جدید آیفون های 2019 اپل چه خبر است.

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ اپل از دوربین سه لنزه و دو لنزه برای آیفون های 11 استفاده کرده است. در آیفون 11 و 11 مکس از چینش مربعی برای لنزها و فلاشر استفاده شده است و بخش اصلی دوربین دارای برآمدگی است.

همین طور، کیس های منتشر شده برای آیفون 11 نشان می دهند از دکمه قطع صدا استفاده شده است که برعکس گذشته به سمت بالا و پایین حرکت می کند. طراحی این کلید هم از حالت مستطیلی به حالت دایره ای تغییر پیدا کرده است.

این طراحی ها نشان می دهند که آیفون هم از نظر وزنی سنگین تر و هم از نظر اندازه ضخیم تر شده است. هم اکنون، وزن گوشی آیفون XS Max حدود 208 گرم است که سنگین ترین پرچم دار محسوب می شود.

بهتر است آیفون 11 را فراموش کنید

بسیاری از منابع گفتند آیفون 11 مکس و آیفون XS Max طراحی مشابه و نمای جلویی کاملا یکسان دارند ولی قاب های منتشر شده برای آیفون 11 مکس نشان می دهند از بریدگی ناچ کوچک تری برخودار است که شاید زیاد به چشم هم نیاید.

یکی از انتظارات بزرگ کاربران آیفون، تغییر سبک طراحی بریدگی صفحه نمایش آیفون X بود چون اکنون در سال 2019 تمام شرکت های سازنده اسمارت فون به سوی ناچ های قطره ای، دایره ای و کوچک حرکت کردند ولی رندرهای آیفون های 11 نشان می دهند هنوز ناچ بزرگ اولیه اپل استفاده شده است.

متاسفانه، این تصاویر به ما می گویند که درگاه لایتنینگ به جای USB-C استفاده شده است و باید امیدوار بود اپل یک کابل مبدل لایتنیگ به USB-C هم همراه گوشی هایش به کاربران بدهد.

پیش بینی کارشناسان این است که کاربران از آیفون های 11 استقبال چندانی نکنند و یک شکست بزرگ برای اپل باشند.

بلومبرگ ادعا می کند جانی آیو از سال 2015 به بعد در طراحی محصولات اپل دخالتی نداشته است. آخرین محصولی که آیو برای اپل طراحی یا مدیریت پروسه طراحی آن را داشته؛ ساعت هوشمند این شرکت است.

طراحی محصولات اپل به مرور ضعیف تر و زشت تر می شوند و فقط آیفون X را باید یک استثنا دانست.

شایعات زیادی هم درباره آیفون های 2020 شنیده می شود. اینکه همراه با 5G عرضه می شوند و اپل تمام غافل گیرهای خود را برای سال بعد نگه داشته است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 463

به "طراحی زشت آیفون های 11 تایید شد: دوربین سه گانه مربعی بیرون زده از بدنه و وزن و ضخامت بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی زشت آیفون های 11 تایید شد: دوربین سه گانه مربعی بیرون زده از بدنه و وزن و ضخامت بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید