سیستم تازه کنترل پاسپورت در فرودگاه بین المللی دبی

به گزارش لوکو، به تازگی در ترمینال سوم فرودگاه بین المللی دبی با استفاده از یک سیستم کنترلی تازه، کنترل پاسپورت تنها در 10 ثانیه انجام می گردد.

سیستم تازه کنترل پاسپورت در فرودگاه بین المللی دبی

در ترمینال سوم فرودگاه بین المللی دبی به تازگی سیستم های تازه کنترلی نصب شده که زمان چک کردن پاسپورت در این ترمینال را از سه دقیقه به 10 ثانیه کاهش داده است.

در حال حاضر این سیستم تازه برای مسافران پروازهای بین المللی شرکت هواپیمایی امارات عملیاتی شده که تا خاتمه سال جاری ترمینال های دیگر فرودگاه بین المللی دبی نیز به این سیستم مجهز می شوند.

با استفاده از سیستم کنترل تازه، از زمان خرید بلیط هواپیما تا حداقل 48 ساعت قبل از پرواز، اطلاعات امنیتی مسافر را پردازش می گردد. بعلاوه کسانی که لحظه آخر بلیط هواپیما را خریداری می نمایند تا یک ساعت قبل از پرواز، کنترل مدارک سفر آن ها به طور اتوماتیک در این سیستم انجام می گردد.

مسافرانی که وارد فرودگاه دبی می شوند، در عرض تنها چند ثانیه در محل کنترل پاسپورت، مهر ورود یا خروج را روی پاسپورت خود دریافت می نمایند.

آماری که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که هم اکنون 1600 نفر به صورت شبانه روزی در مبادی کنترل پاسپورت فرودگاه بین المللی دبی مشغول به کار هستند که به طور میانه 55٬000 مسافر را پذیرش می نمایند، در حالی که این رکورد برای فرودگاه های بین المللی با این ظرفیت کمتر از 17٬000 نفر مسافر است.

در سال گذشته میلادی فرودگاه بین المللی دبی به بیش از 88.2 میلیون مسافر خدمات رسانی نموده که رشدی 5.5 درصد داشته است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1950

به "سیستم تازه کنترل پاسپورت در فرودگاه بین المللی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم تازه کنترل پاسپورت در فرودگاه بین المللی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید