سایبرپانک آنلاین، بازی بعدی سی دی پراجکت است و زودتر از 2022 نمی آید

به گزارش لوکو، سی دی پراجکت چند سالی است که به یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی جهان تبدیل شده؛ طوری که می توانیم مطمئن باشیم به غیر از سایبرپانک 2077، این شرکت توسعه بازی های مختلف دیگری را هم آغاز نموده است. سی دی پراجکت یکی دو سال پیش گفته بود که برنامه دارد پس از سایبرپانک، یک بازی بزرگ دیگر هم در سال 2021 عرضه کند. به تازگی متوجه شده ایم که این بازی یک سایبرپانک چند نفره است و در سال 2021 هم عرضه نخواهد شد.

سایبرپانک آنلاین، بازی بعدی سی دی پراجکت است و زودتر از 2022 نمی آید

عرضه سایبرپانک 2077 برای بهار سال آینده برنامه ریزی شده بود، ولی یکی دو روز گذشته، سی دی پراجکت خبر از تاخیری چند ماهه در عرضه این بازی داد. پس از اعلام تاریخ انتشار جدید سایبرپانک 2077 (شهریور 1399)، این شرکت کنفرانسی برای سهام داران خود برگزار کرد و در آن، از دلایل این تاخیر و برنامه های آینده خود گفت.

در این کنفرانس خبری، یکی از سهامداران درباره شرایط بازی چند نفره سایبرپانک پرسید. در پاسخ به این سوال، سی دی پراجکت گفت که به این زودی ها نباید منتظر این بازی باشیم.

میشال نوواکوفکسی، عضو هیات مدیره سی دی پراجکت و مدیر توسعه تجاری این شرکت، در پاسخ گفت:

با توجه به تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 در سپتامبر و اتفاقاتی که انتظار داریم پس از عرضه بازی رخ دهد، سال 2021 برای عرضه بازی چند نفره سایبرپانک ممکن به نظر نمی رسد.

یکی دو سال پیش، سی دی پراجکت در کنفرانس خبری دیگری که برای سهام داران خود برگزار نموده، از برنامه های خود برای عرضه یک بازی تراز اول دیگر در سال 2021 گفته بود. نوواکوفسکی دیروز تایید کرد که بازی بزرگ بعدی آن ها که مراحل ساخت آن آغاز شده و همزمان با سایبرپانک 2077 پیش می رود، همان بازی چند نفره سایبرپانک است.

بازی چند نفره سایبرپانک در ابتدا به عنوان بخش چند نفره سایبرپانک 2077 توسعه یافته بود. با این حال، سی دی پراجکت ساخت آن را لغو می نماید و تصمیم می گیرد تا تمرکز خود را تمام و کمال روی بخش داستانی سایبرپانک 2077 قرار دهد. ماه ها پیش از سوی سی دی پراجکت شنیدیم که این شرکت تصمیم گرفته تا بخش چند نفره سایبرپانک را توسعه دهد و آن را در آینده و به صورت جداگانه عرضه کند.

در حال حاضر برای اولین بار است که از تبدیل شدن این بخش چند نفره به یک بازی بزرگ آنلاین سایبرپانک می شنویم.

انتظار داشتیم پس از سایبرپانک 2077، سی دی پراجکت سراغ ویچر برود، ولی ظاهرا پروژه بعدی سی دی پراجکت یک بازی آنلاین چند نفره در دنیای سایبرپانک است و به این زودی ها هم عرضه نمی گردد.

منبع: IGN

جدیدترین اطلاعات گیم پلی Cyberpunk 2077

سایبرپانک 2077؛ نژادپرستی، هموفوبیا، ترنسفوبیا، و سایر قضایا

ببینید:

تریلر معرفی گیم پلی Cyberpunk 2077

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 728

به "سایبرپانک آنلاین، بازی بعدی سی دی پراجکت است و زودتر از 2022 نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرپانک آنلاین، بازی بعدی سی دی پراجکت است و زودتر از 2022 نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید