زیباترین نمونه های دیوار آجری در آپارتمان های مدرن و امروزی

به گزارش لوکو، در مطالب پیشین پیرامون دیوارهای آجری در طراحی داخلی به وفور اشاره کردیم که آجر چه حس گرم و دلپذیری را در منازل مسکونی و تجاری ایجاد می کند. اما شاید وجود دیوار آجری در آپارتمان های مدرن امروزی بیش از هر چیز دیگری تاثیر گذار و لازم باشد. زیرا همانطور که می دانید یکی از معایب طرح ها و دکوراسیون های تماما مدرن در منازل، وجود حس سرد و بی روح در فضای خانه است که البته برای بسیاری از افراد ایده آل است زیرا آنها بدنبال آرمشی بی نهایت در خانه خود هستند.

زیباترین نمونه های دیوار آجری در آپارتمان های مدرن و امروزی

بسیاری از طراحان برای تعدیل و تا حدی خنثی کردن فضای سرد خانه اقدام به اضافه کردن رنگ ها و عناصری با تناژ گرم و دلپذیر می کنند تا در کنار آرامش بخش بودن محیط حسی هم از هیجان و سرزندگی در فضای داخلی خانه وجود داشته باشد.

مطمئنا بهترین راهکار برای ایجاد تعادل در یک فضای مدرن، استفاده از دیوارهای آجری است. آجر به خودی خود بی نهایت گرم، زیبا و بدون مرز است و به همین دلیل وقتی در دکوراسیون داخلی خانه قرار می گیرد امکان ندارد شخصی از وجود آنها ناراضی باشد. اما دیوارهای آجری در آپارتمان های مدرن هم مسائلی معدود خود را دارند. برای مثال وقتی تمام دیوارهای خانه بافت آجری پیدا کنند این نیاز ایجاد می شود که با رنگ های تازه و شاد مقداری فضای داخلی خانه روشن تر شود. بعلاوه از آنجایی که دیوارهای آجری غیرقابل تعمیر هستند در صورت خرابی باید هزینه بسیار زیادی را برای بازسازی آنها متحمل شوید. به دو مورد بالا می توانیم عدم توانایی در آویزان کردن لوازم دکوری دیواری مانند تابلوهای نقاشی را نیز اضافه کنیم. برای غلبه بر این مسائل یک راهکار ساده وجود دارد و آن استفاده از دیوارهای تاکیدی در خانه است. اگر تنها یک یا چند دیوار از خانه را (مثلا دیوارهای اتاق نشیمن و آشپزخانه) با آجر بپوشانید و باقی دیوارهای خانه را به حال خود رها کنید آنوقت ترکیبی بی نهایت زیبا و بی نقص از هر دو دنیای طراحی خواهید داشت.

دیوار آجری در آپارتمان های مدرن

منبع: اتاق
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1222

به "زیباترین نمونه های دیوار آجری در آپارتمان های مدرن و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین نمونه های دیوار آجری در آپارتمان های مدرن و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید