خبرنگاران ایتالیا در تعداد جان باختگان روزانه به کرونا رکورد زد

به گزارش لوکو، تهران-خبرنگاران- وزارت بهداشت ایتالیا چهارشنبه شب اعلام نمود که در 24 ساعت گذشته 475 تن جان خود را از دست داده اند، اماری که تا به امروز برای نخستین بار در یک کشور مبتلا به این بیماری ویروسی ثبت می گردد.

خبرنگاران ایتالیا در تعداد جان باختگان روزانه به کرونا رکورد زد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری رویترز، با این حساب شمار جان باختگان در ایتالیا که اینک از سوی سازمان بهداشت دنیای به عنوان کانون انتشار و شیوع کووید-19 شکل گرفته است به 2 هزار و 978 تن افزایش یافته است.

همچنین براساس گزارش مقام های ایتالیایی، با تأیید ابتلای چهار هزار و 207 تن جدید در ایتالیا شمار افرادی که تا به امروز در این کشور اروپایی به کووید-19 مبتلا شده اند به 35 هزار و 713 تن رسیده است تا شمار مبتلایان و جان باختگان در این کشور یک رقم بی سابقه را ثبت کند.

در همین ارتباط مقام های عربستان سعودی از شناسایی 67 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر دادند تا شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی در این کشور به 238 نفر برسد.

دولت ریاض مدعی است که تا به امروز 6 تن سلامتی خود را دوباره به دست آورده اند و شرایط جسمانی یکی از مبتلایان نیز وخیم است.

وزارت بهداشت عمان دیگر کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس نیز از تمام گردشگران خارجی خواست که خاک این کشور را ترک نمایند.

عمان اعلام نمود که این درخواست در راستای اقداماتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می گردد.

براساس تازه ترین آمار مبتلایان و جان باختگان به کووید-19، 200 هزار و 680 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده و 8 هزار و 92 نفر براثر این بیماری جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران ایتالیا در تعداد جان باختگان روزانه به کرونا رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایتالیا در تعداد جان باختگان روزانه به کرونا رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید