جشنواره گلیم در خلخال برگزار می گردد

به گزارش لوکو، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال از برگزاری جشنواره گلیم در این شهرستان اطلاع داد.

جشنواره گلیم در خلخال برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، محمد رضا شایقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی شهرستان خلخال امروز سه شنبه 2 مرداد 97 با اعلام این خبر توضیح داد: برگزاری این رویداد در تاریخ پنجم مرداد ماه امسال در منطقه نمونه گردشگری ازناو برنامه ریزی شده است.

او اضافه کرد: گلیم خوجین از آثار ارزشمند صنایع دستی این شهرستان است که برگزاری جشنواره ای به این منظور با هدف معرفی توانمندی های هنرمندان برگزار می گردد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال متذکر شد: علاوه بر این رویدادهایی از این دست می تواند فرصتی جهت معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان است.

شایقی تاکید نمود: به منظور استقبال از مسافران و گردشگران شهرستان تا سرانجام تابستان امسال برای تمام روزهای آدینه برنامه های متنوع فرهنگی تدارک دیده شده است.

او اضافه کرد: این شهرستان دروازه ورود مسافران استان اردبیل از سمت جنوب استان است و به همین دلیل برنامه های متنوعی در طول تابستان پیش بینی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 266

به "جشنواره گلیم در خلخال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گلیم در خلخال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید