جشنواره پویانمایی با هدف معرفی ظرفیت های تاریخی کرمانشاه برگزار می گردد

به گزارش لوکو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: جشنواره پویانمایی و کارهای عروسکی فرصتی مغتنم برای معرفی این استان تاریخی و چهار فصل است.

جشنواره پویانمایی با هدف معرفی ظرفیت های تاریخی کرمانشاه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری مدیر کل امروز چهارشنبه 29 خرداد 98 در جلسه هماهنگی جشنواره پویا نمایی و کارهای عروسکی که با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز کزمانشاه برگزار گردید، با بیان این مطلب که جشنواره پویانمایی و کارهای عروسکی فرصتی مناسب برای معرفی استان است گفت: باید این رویداد مهم را هرچه باشکوه تر برگزار کرد و با استفاده حداکثری از ظرفیت های این جشنواره در جهت معرفی هر چه بیشتر استان استفاده کنیم.

او این جشنواره را رویدادی مهم در حوزه گردشگری استان توصیف کرد و گفت: باید از همه ظرفیت هایمان برای یاری به هرچه باشکوه تر شدن این رویداد که صدا و سیما متولی آن است ،استفاده می کنیم.

قادری در این دیدار که با حضور مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار گردید، با اشاره به میزبانی استان کرمانشاه در رویداد بین المللی 2020 تاکید نمود: جشنواره پویا نمایی فرصتیست تا کرمانشاه 2020 به خوبی معرفی گردد.

همچنین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اعلام اینکه در این رویداد بیش از سه هزار دقیقه آنتن شبکه های مختلف به پوشش رویداد خواهد پرداخت، این موقعیت را فرصتی استثنایی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان بیان کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 327

به "جشنواره پویانمایی با هدف معرفی ظرفیت های تاریخی کرمانشاه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره پویانمایی با هدف معرفی ظرفیت های تاریخی کرمانشاه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید