تمسخر مسی به وسیله باشگاه آمریکایی با یک پیتزا!

به گزارش لوکو، آتلانتا یونایتد در یک پیغام توییتری سعی کرد که حسابی مسی را مسخره کند. در حقیقت آنها در یک پیغام در شبکه اجتماعی اکس به صورت کنایه وار کنایه وار به بازیکن آرژانتینی حمله کردند. مسی به خاطر مصدومیتی جزئی مقابل آتلانتا یونایتد حضور پیدا نکرد تا خودش را برای بازی فینال اوپن کاپ آماده کند.

تمسخر مسی به وسیله باشگاه آمریکایی با یک پیتزا!

مسی که به آتلانتا سفر ننموده بود، در کنار خانواده اش ماند. لئو آدینه شب تصویری از پیتزا خوردنش در کنار خانواده اش منتشر نموده بود. در خاتمه بازی بامداد امروز، صفحه آتلانتا یونایتد تصویری از یک پیتزا را منتشر کرد که با گوجه های آن حرف L به نشانه کلمه Loser (به معنی بازنده) نقش بسته است. آتلانتا با کنایه شرح این تصویر نوشته است: بفرمایید پیتزا برای سفر!

کمی بعد صفحه انگلیسی آتلانتا یونایتد پیغام دیگری از جشن بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد که به این عبارت اشاره شده بود:هم بگویید پنیر! تا اشاره دیگری به پنیر پیتزا صورت بگیرد و لئو باز هم مورد تمسخر قرار بگیرد!

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی در خاتمه بازی گفت که از دو روز پیش تصمیم گرفته بود که به مسی استراحت بدهد چرا که نگران بوده که حضور این بازیکن در این بازی باعث تشدید مصدومیتش گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2248

به "تمسخر مسی به وسیله باشگاه آمریکایی با یک پیتزا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمسخر مسی به وسیله باشگاه آمریکایی با یک پیتزا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید