تصاویری از هیولای تازه رضوانی ، جنگنده خیابانی با آپشن های متعدد

به گزارش لوکو، خودروی وِنجِنس شرکت رضوانی که اوایل این ماه میلادی رونمایی شد، زیبایی شناسی زاویه دار یک کادیلاک اسکالید را در خود پنهان نموده است.

تصاویری از هیولای تازه رضوانی ، جنگنده خیابانی با آپشن های متعدد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور1، با این حال، رضوانی بیش از افزودن یک بدنه تازه به SUV لوکس را انجام داده و اندازه این تغییرات در پیکربندی وسیله نقلیه به خوبی تعیین است.

این SUV دارای قیمت اولیه 249 هزار دلار است، اما فهرست گسترده گزینه های عجیب و غریب آن می تواند قیمت را به بیش از 630 هزار دلار هم برساند!

سه گزینه گران قیمت عبارتند از Executive Seating، Military Package و موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژ. این موتور از کادیلاک اسکالید V می آید و 682 اسب بخار قدرت و 885 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید.

موتور ارتقا یافته 125000 دلار است و اگزوز اسپورت اختیاری 4500 دلار دیگر است. یک موتور 3.0 لیتری Duramax دیزل و یک 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی نیز وجود دارد.

گزینه Executive Seating صندلی های خوابیده را با ماساژ، گرما و تهویه اضافه می نماید. مشتریان می توانند یک شب پر ستاره یا یک چراغ بالای سر را انتخاب نمایند، اما موارد دیگر عبارتند از تلویزیون با صفحه بزرگ، Apple TV و iPad؛ البته اگر مشتری بخواهد 125000 دلار دیگر به برچسب قیمت اضافه کند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2108

به "تصاویری از هیولای تازه رضوانی ، جنگنده خیابانی با آپشن های متعدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از هیولای تازه رضوانی ، جنگنده خیابانی با آپشن های متعدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید