تجربه نو فراری هیبریدی با سرعت بیش از 330 کیلومتر

به گزارش لوکو، شرکت خودروسازی فراری با توجه به فزونی در راهبرد الکتریکی خود از 296 GTS نو روباز رونمایی کرد. فراری نسخه روباز مدل هیبریدی 296 GTB را با نام GTS معرفی نموده است.

تجربه نو فراری هیبریدی با سرعت بیش از 330 کیلومتر

از پشت یک پنل شیشه ای در عقب می توانید پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر V شکل این فراری 296 GTS را مشاهده کنید. این پیشرانه قادر به فراوری 663 اسب بخار قدرت بوده که توان کمی نیست. در کنار این موتور 6 سیلندر پرتوان یک موتور برقی هم نصب شده است که باعث می گردد پیشرانه فراری 296 GTS روی هم رفته قادر به فراوری 830 اسب بخار قدرت و 740 نیوتن متر گشتاور باشد. این ابرخودرو پلاگین هیبریدی فراری قادر است طی 2.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

عکس های جاسوسی تمام خودرو را به تصویر کشیده است و تفاوت چندانی با 296 ‪GTB‬ در جلو نخواهد داشت. 296 ‪GTS‬ تقریباً بدون تغییر چهره ‪GTB‬ را به نمایش می گذارد؛ زیرا بیشتر تغییرات در قسمت عقب برای تطبیق با سقف سخت تاشو انجام می گردد. استتار تغییرات طراحی را در آنجا پنهان نموده است، اما به نظر می رسد فراری در حال تغییر مکان چراغ ترمز، کوچک کردن شیشه عقب و تغییر طراحی عرشه عقب است.

تازهترین آگهی های خودرو

فراری 296 GTS دارای سقف کانورتیبل هاردتاپ بوده که در زمانی که این سقف بالای کابین قرار داشته باشد، استایل این نسخه دقیقاً مشابه با فراری 296 GTB کوپه است. سقف کانورتیبل فراری 296 GTS قادر است طی 14 ثانیه باز یا بسته گردد. گفتنی است که سقف این ابرخودروی مجذوب کننده ایتالیایی تنها در سرعت 45 کیلومتر بر ساعت و کمتر امکان باز و بسته شدن دارد. این ویژگی ها 70 کیلوگرم به وزن 296 GTS اضافه نموده است، ولی به نظر نمی رسد این موضوع لطمه چندانی به پرفورمنس خودرو وارد کند.

کابین یکی دیگر از قسمت های خودرو است که انتظار نمی رود برای GTS به جز افزودن سقف متحرک و سخت افزار آن تغییر کند. یک داشبورد متمرکز برای راننده یک کنسول وسط باریک و یک ظاهر زیبا در سراسر آن از سرنشینان استقبال می نماید.

این خودروی لوکس با قیمتی در حدود 300 هزار یورو به فروش می رسد. تحویل مدل تازه از اوایل سال 2023 از اروپا شروع و قیمت آن در زمان مناسب تأیید خواهد شد.

مدل تازه دیگر از Purosangue برای عرضه در ماه های آینده برنامه ریزی شده است و اولین خودروی شاسی بلند فراری خواهد بود و این شرکت را وارد یک بخش سودآور می نماید که در حال حاضر رقبای مستقیمی مانند لامبورگینی فولکس واگن حضور دارند.

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: دیوار
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2014

به "تجربه نو فراری هیبریدی با سرعت بیش از 330 کیلومتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه نو فراری هیبریدی با سرعت بیش از 330 کیلومتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید