بهترین فرصت برای خرید یک مودم 4G همراه خوب با قیمت 1.200 میلیون تومان

به گزارش لوکو، جشنواره چهارده سالگی دیجی کالا از امروز شده و بیش از یک میلیون جنس در آن با تخفیف های زیاد تا 70 درصد به مدت دو روز به فروش می رسند.

بهترین فرصت برای خرید یک مودم 4G همراه خوب با قیمت 1.200 میلیون تومان

سری به بخش محصولات شبکه این فروشگاه زدم و مانند همیشه خبر خاصی نیست. هزار جشنواره بزرگ و کوچک برگزار شود؛ قیمت های مودم ها و روترها هیچ تکانی نمی خورند.

جز چند مودم و روتر که 7 الی 8 درصد یا کمتر و بیشتر تخفیف خوردند؛ محصول دندان گیری پیدا نکردم جز مودم جی یو JMR541 که حدودا 30 درصد تخفیف خورده است.

قبلا درباره مودم JMR541 نوشتم و آن را بررسی کردم. مودم فورجی قابل حمل نسبتا خوبی است و از کیفیت ساخت و امکانات رضایت بخشی برخوردار است.

یک مودم در رده LTE Cat 4 با سرعت حداکثری 150 مگابیت و استاندارد وای فای تک بانده 802.11n و فرکانس 2.4 گیگاهرتز که به طور همزمان می تواند از 32 دستگاه متصل به وای فای پشتیبانی کند.

در امنیت شبکه به پروتکل ها و استانداردهای رمزنگاری WPA و WPA2 به همراه کلید WPS مجهز است و یک مزیت بزرگ دیگر آن باتری 2600 میلی امپرساعتی و درگاه شارژ microUSB است.

تست های کاربران نشان می دهد نزدیک به 7 ساعت دوام باتری دارد و 3.5 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. همراه این مودم یک شارژر دیواری 5 ولت و 1 آمپری عرضه می شود.

خبر خوش بزرگ تر اینکه باتری این مودم قابل جدا شدن است و مودم بدون باتری و با اتصال مستقیم به برق شهری کار می کند. بنابراین، هنگامی که در خانه هستید؛ اصلا نیازی به باتری ندارید و می توانید باتری را از مودم خارج کنید.

از نظر آنتن دهی موبایل، سرعت اینترنت و کیفیت شبکه، عملکردی قابل قبول و رضایت بخش دارد. غالب کاربرانی که این مودم را تهیه کردند؛ از آنتن دهی بالای آن خبر دادند و اینکه با اینترنت همراه اول و ایرانسل می توان سرعت هایی تا 30 مگابیت هم داشت. دلیل این کارایی خوب هم استفاده از پردازنده کوالکام MDM9207 است.

در کل برای مصارف دانش آموزی، دانشجویی، اینترنت همراه در سفر یا محل کار و دانشگاه یک مودم خوب است.

قیمت مودم جی یو JMR541 در روزهای عادی نزدیک به 1 میلیون و 600 هزار تومان است ولی اکنون با 30 درصد تخفیف به 1.170.000 تومان رسیده است.

برای یک چنین مودمی، قیمت 1.200 میلیون تومان خوب است و یک فرصت ویژه برای اینکه صاحب مودم 4G قابل حملی شوید و همه جا بتوانید به اینترنت پرسرعت خودتان وصل شوید.

لینک خرید مودم جی یو JMR541 با 30 درصد تخفیف

مودم های جیبی یا اصطلاحا Mi-Fi طرفداران زیادی دارند. به ویژه در ایران که اینترنت ثابت پرسرعت چنگی به دل نمی زند و در بسیاری از نقاط در…

شاید شما نام برند Orbi را بیشتر برای روترهای مش وای فای و پر قدرت نت گیر شنیده باشید. من هم تا پیش از دیدن مودم 4G…

شاید نام مودم 4G ای لینک MR920 یا MR920-PLUS به گوش تان خورده باشید یا آن را در برخی فروشگاه های اینترنتی دیده باشید. برند Alink متعلق…

در هفته های اخیر مودم نزتک NZT-99C وارد بازار ایران شده و به طور گسترده ای توسط فروشگاه های فیزیکی و آنلاین شبکه به فروش می رسد. این مودم…

این مقاله در 21 آذرماه 1399 به روز شده است. کاربران زیادی از مشکل آنتن دهی مودم های موبایل یا 3G/4G رنج می برند. این کاربران در آپارتمان ها یا…

مودم 4G LTE تی پی لینک TL-MR6400 که در دل خودش یک روتر وای فای نیز دارد و جزو بهترین مودم های سیم کارتی آنلاک در بازار ایران است؛ این…

در این آشفته بازار مودم؛ انتظار ورود هر محصول و برندی را داشته باشید. قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده است و حتی…

اپراتور Jio در هند فعالیت می کند و مودم های آن در کشورهایی مانند چین و ویتنام تولید می شوند. پیش تر، مودم جی یو JMR541 از این برند…

منبع: شبکه چی
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1423

به "بهترین فرصت برای خرید یک مودم 4G همراه خوب با قیمت 1.200 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فرصت برای خرید یک مودم 4G همراه خوب با قیمت 1.200 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید