بنیاسا بیچ این وان ؛هتلی ارزان و مناسب در بالی، عکس

به گزارش لوکو، هتل بنیاسا بیچ این وان بالی از هتل های 2 ستاره شهر بالی است. این هتل مناسب کسانی است که قصد انجام سفری ارزان قیمت به شهر بالی دارند.

بنیاسا بیچ این وان ؛هتلی ارزان و مناسب در بالی، عکس

زیرا هتل Beneyasa Beach Inn I با دریافت هزینه بسیار کمی نسبت به بیشتر اقامتگاه های شهر، امکانات مناسب و قابل قبولی در اختیار مهمانان خود می گذارد. بنابراین اگر نمی خواهید هزینه مسافرتتان بالا برود، هنگام خرید بلیط هواپیما بالی و جستجو برای رزرو یک اقامتگاه خوب، نیم نگاهی هم به هتل بنیاسا بیچ این وان بالی داشته باشید.

اتاق های هتل بنیاسا بیچ این وان بالی

تمیزی و سادگی اتاق های هتل بنیاسا بیچ این وان اولین و بارزترین ویژگی های آنها هستند. این اتاق ها که از طریق سیستم تهویه مطبوع و یا پنکه خنک می شوند، دکوراسیون بسیار ساده و دلنشینی دارند. در هر یک از این اتاق ها تخت خوابی بسیار دنج و راحت قرار گرفته است.

همچنین کمدی در آنها تعبیه شده تا مهمانان به راحتی وسایل خود را در آن جا دهند. نکته جالب در خصوص اتاق های هتل بنیاسا بیچ این وان بالی، وجود یک حمام در این اتاق هاست که باعث می گردد مهمانان به خوبی بتوانند نظافت شخصی خود را رعایت نمایند.

سرویس های عمومی هتل بنیاسا بیچ این وان

یکی از سرویس های عمومی جالبی که در هتل بنیاسا بیچ این وان فراهم شده، سرویس اینترنت بی سیم رایگان است. با استفاده از این سرویس در مکان های عمومی هتل می توان در کسری از ثانیه به اینترنت و فضای مجازی دسترسی داشته باشید. همچنین شما می توانید از سرویس کرایه دوچرخه در این هتل بهره ببرید و شهر بالی را حین دوچرخه سواری مورد بازدید قرار دهید.

نظافت روزانه هتل بنیاسا بیچ این وان بالی نیز دیگر سرویس عمومی است که همه روزه به صورت رایگان توسط خدمه هتل انجام می پذیرد.

مکان های عمومی هتل بنیاسا بیچ این وان بالی

تراس هتل بنیاسا بیچ این وان بالی اولین مکان عمومی است که می خواهیم به آن بپردازیم. در این تراس آرامش بخش شما می توانید به تماشای محیط اطراف بایستید و همزمان با نوش جان کردن یک فنجان چای، از تک تک لحظات خود لذت ببرید. از طرفی دیگر، باغ هتل بنیاسا بیچ این وان بالی هم با درختان سرسبز و چشم نواز خود، مکان عمومی بسیار زیبا و دلنشینی به شمار می رود.

در همین حال، گل سر سبد تمامی مکان های عمومی هتل بنیاسا بیچ این وان بالی، استخر روباز و جذاب این هتل است. استخری که در کمتر اقامتگاه هم سطح با هتل بنیاسا بیچ این وان بالی می توان آن را مشاهده کرد. شنا کردن در این استخر در روزهای گرم بالی بسیار لذت بخش بوده و کام مسافرت شما را کاملا شیرین می نماید.

موقعیت مکانی هتل بنیاسا بیچ این وان

هتل بنیاسا بیچ این وان بالی در منطقه ای از شهر بالی واقع شده است که به جرات می توان گفت که آرزوی بسیاری از هتل های 4 و 5 ستاره شهر قرار دریافت در آن منطقه بود. در واقع، منطقه ای که هتل بنیاسا بیچ این وان بالی در آن واقع شده به قلب تپنده کوتا مشهور است. فقط 5 تا 10 دقیقه پیاده روی یا استفاده از خودرو از این منطقه می تواند شما را با چندین مکان پربازدید، ایستگاه وسایل حمل و نقل و مراکز خرید آشنا کند.

اماکن نزدیک به هتل بنیاسا بیچ این وان بالی

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا مرکز خرید بیچ واک: 300 متر

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا مرکز خرید کوتا بکس: 500 متر

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا میدان کوتا: 800 متر

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا بازار هنر کوتا: 1 کیلومتر

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا پارک آبی واتربوم: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا معبد پتیتنگت: 4.5 کیلومتر

فاصله هتل بنیاسا بیچ این وان بالی تا بندر بنوآ: 5.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1457

به "بنیاسا بیچ این وان ؛هتلی ارزان و مناسب در بالی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاسا بیچ این وان ؛هتلی ارزان و مناسب در بالی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید