برگزاری مسابقات آزاد مینی گلف در پارک ملت

به گزارش لوکو، با همکاری فدراسیون گلف و باشگاه مینیاتور مسابقات آزاد مینی گلف در پارک ملت برگزار می گردد.

برگزاری مسابقات آزاد مینی گلف در پارک ملت

به گزارش خبرنگاران، پس از بازدید صبح امروز (یکشنبه) مهراد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف از باشگاه مینی گلف پارک ملت و توافق بین فدراسیون و باشگاه مینیاتور، مقرر شد مسابقات آزاد مینی گلف آدینه خاتمهی هر ماه در باشگاه مینیاتور پارک ملت برگزار گردد.

نخستین دوره این مسابقات در دو بخش زنان و مردان با حضور مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف آدینه، 31 مرداد برگزار می گردد و به نفرات برتر از طرف فدراسیون هدایایی اهدا خواهد شد.

این مسابقات هزینه ورودی ندارد و کلیه علاقمندان می توانند در این رقابت ها شرکت نمایند.

آدینه، 10 مرداد نیز اسکورگیری از علاقه مندان از ساعت 9 صبح در باشگاه مینی گلف مینیاتور با حضور دبیر فدراسیون گلف انجام می گردد و به نفرات برتر هدایایی تقدیم خواهد شد.

اسکور گیری روزهای آدینه به عنوان ورودی مسابقه آزاد در خاتمه ماه خواهد بود به شکلی که 25 نفر برتر در بخش حذفی شرکت نخواهند کرد.

در ضمن 25 نفر اول رنکینگ ورودی باشگاه را پرداخت نخواهند کرد و 25 نفر دوم در صورت ثبت اسکور کمتر از 60 از 50 درصد تخفیف باشگاه برخوردار خواهند بود.

اگر بازیکنی یک هفته غیبت داشته باشد یک اسکور به میانگین اسکورهای ثبت شده او اضافه خواهد شد و در صورتی که این غیبت تا سه هفته ادامه داشته باشد بازیکن از رنکینگ خارج خواهد شد.

تمام مسابقات و تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و استفاده از ماسک برای همه شرکت نمایندگان اجباری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1099

به "برگزاری مسابقات آزاد مینی گلف در پارک ملت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات آزاد مینی گلف در پارک ملت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید