آنالیز پنالتی های طارمی و تداوم حضور در ترکیب اصلی پورتو

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم برابر بنفیکا در ترکیب اصلی قرار داشت. این مسابقه حساس، فینال سوپرجام پرتغال بود و تیم پورتو با دو گل به پیروزی رسید تا طارمی نخستین جام خود را با پورتو کسب کند. این مهاجم ایران در نیمه نخست پیروز شد برای پورتو پنالتی بگیرد.

آنالیز پنالتی های طارمی و تداوم حضور در ترکیب اصلی پورتو

روزنامه معتبر رکورد در شماره امروز خود با اشاره به حضور همزمان مهدی طارمی و موسی ماره گا در ترکیب اصلی پورتو، از این دو بازیکن به عنوان زوج خطرناک فوتبال پرتغال یاد و گفت بازی دادن طارمی مقابل پورتو ریسک بود که غافلگیری سرمربی بنفیکا را در پی داشت و همین ریسک موفقیت آمیز بود.

این روزنامه همچنین نام طارمی را در صفحه اصلی خود کار نموده و تیتر زده است: پورتو با چند سفر بیش از 5 هزار کیلومتر برای هفته های شلوغ آماده می گردد - مشارکت طارمی و ماره گا ادامه می یابد.

علاوه بر این، روزنامه اوجوگو از توانایی مهدی طارمی در دریافت پنالتی گزارشی را منتشر نموده است. در تیتر مطلب این روزنامه آمده است: طارمی: فراتر از گل و پاس گل یک واقعیت نادر وجود دارد که خودنمایی می نماید.

در بخشی از مطلب اوجوگو آمده است: تاثیر یک مهاجم فقط با گل و پاس گل سنجیده نمی گردد و در خصوص مهدی طارمی یک واقعیت نادر و عجیب که در ملاقات سوپرجام خودنمایی کرد، پملاقات شد: پنالتی های اتفاق افتاده. از زمان ورود به پرتغال در فصل 2019-2020 این بازیکن ایرانی 12 بار پنالتی گرفته است؛ 9 بار در تیم ریوآوه و سه بار با پیراهن تیم پورتو.

این روزنامه به توانایی های دیگر طارمی از جمله بازی فیزیکی و لمس توپ وی با پیراهن پورتو اشاره نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1372

به "آنالیز پنالتی های طارمی و تداوم حضور در ترکیب اصلی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پنالتی های طارمی و تداوم حضور در ترکیب اصلی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید