بازی Hogwarts Legacy احتمالا سرانجام سال 2022 عرضه می گردد

به گزارش لوکو، در مصاحبه اخیر با شرکت برادران وارنر اعلام شد که محتمل است این بازی تا اواخر سال 2022 میلادی منتشر گردد. Rachel Wakely یکی از مدیران برادران وارنر در مصاحبه ای درباره یک IP در دنیای جادوگران صحبت کرد. او اعلام نمود که شرکت برادران وارنر دو عنوان مهم را در سال 2022 عرضه خواهد نمود. اولین بازی Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore خواهد بود. او گفت که این بازی در تاریخ 8 آوریل عرضه خواهد شد. بازی دوم هم هاگوارتز لگاسی خواهد بود.

بازی Hogwarts Legacy احتمالا سرانجام سال 2022 عرضه می گردد

او گفت:

با توجه به حرف او این بازی بعد از Fantastic Beasts خواهد بود. در ژانویه سال 2021 بود که عرضه بازی هری پاتر تا سال 2022 تأخیر خورد. در همان زمان در یک بیانیه سازندگان این بازی از واکنش عالی هواداران برای آن تشکر کردند. از طرفی در همان بیانیه بازه زمانی جدیدی برای عرضه این بازی اعلام شد.

در بیانیه نوشته شد:

بازی Hogwarts Legacy به وسیله استودیو Avalanche ساخته شده است. طبق توصیفات اجرا شده این بازی به سبک دنیا باز و نقش آفرینی خواهد بود. محیط آن هم در هاگوارتز جریان خواهد داشت. پس برای هواداران هری پاتر بسیار آشنا خواهد بود. در توضیحات آن نوشته شده در دنیای تاریک جادوگری زندگی کنید و به یک سفر ترسناک بروید. سفری که در آن واقعیت های پنهان دنیای جادوگری را می آموزید.

شما در این بازی کرکتر خود را ساخته و قابلیت شخصی سازی بسیاری دارید. همین طور با توجه به دنیای بسیار گسترده این فرنچایز پتانسیل بسیاری برای ساخت یک بازی زیبا در آن وجود دارد. استودیوی Avalanche هم سابقه خوبی در بازی سازی دارد. از اثرات آن می توان به بازی Rage 2 یا Mad Max اشاره نمود.

به تازگی دردسرهای زیادی درباره نویسنده این فرنچایز یعنی J.K. Rowling ایجاد شده است. او به تازگی توییت هایی را پست نموده که باعث واکنش های بسیاری از طرف هواداران شده است. با اینحال ستارگان فیلم های هری پاتر تمام کوشش خود را کردند تا از این فرنچایز و نویسنده حمایت نمایند.

فرنچایز هری پاتر یکی از محبوب ترین سری فیلم ها و کتاب های تاریخ است. به نوعی می توان گفت که جای آن در دنیای گیمینگ خالی بود. حال با عرضه این بازی امیدواریم بتواند یک بازگشت خوب به دنیای گیمینگ داشته باشد.

منبع: Videogamechronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2047

به "بازی Hogwarts Legacy احتمالا سرانجام سال 2022 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Hogwarts Legacy احتمالا سرانجام سال 2022 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید