بازی با مرگ شرکت کنندگان فقط برای 100 دلار!

به گزارش لوکو، مسابقه گاوبازی در آمریکا در حالی برگزار می گردد که شرکت کنندگان تنها برای بدست آوردن 100 دلار جان خود را در معرض خطر قرار می دهند.

بازی با مرگ شرکت کنندگان فقط برای 100 دلار!

به گزارش خبرنگار، یکی از مسابقات گاوبازی در دنیا مسابقاتی با نام گاوچران پین بال (Cowboy Pinball) است که همه ساله در کنتاکی آمریکا برگزار می گردد. در این مسابقه که با مسابقات گاوبازی در اسپانیا تفاوت زیادی دارد شرکت کنندگان در وسط دایره های سفیدی که که در داخل میدان ایجاد شده است می ایستند و سپس گاو به داخل میدان رها می گردد.

قوانین این مسابقه بسیار آسان است. شرکت کننده ای که پس از رها شدن گاو در میدان آخرین نفری باشد که در میدان باقی می ماند برنده 100 دلار خواهد بود.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گوشه هایی از این مسابقه که در واقع نوعی بازی با مرگ است را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می گردد که گاو پس از رها شدن به تک تک شرکت کنندگان حمله ور شده و آنها را به طرز وحشتناکی به هوا پرتاب می نماید. ویدئویی منتشر شده نشان می دهد که یکی از شرکت کنندگان به طرز شدیدی مورد حمله گاو قرار می گیرد تا جاییکه پس از حمله گاو قادر به بلند شدن از زمین نمی گردد. بلافاصله این شرکت کننده توسط دو مرد دیگر به گوشه میدان منتقل می گردد. گفته می گردد این مرد در حالی که دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل شده است.

بنا به این گزارش یک گاوباز دیگر نیز در این مسابقه دچار جراحت شد که تحت مداوا نهاده شد. در حالی او دو شرکت کننده مرد در این مسابقه دچار آسیب شدند که شرکت کنندگان این مسابقه تنها مردان نیستند و در میان آنها شرکت کننده زن نیز دیده می گردد. این مسابقه با حضور تماشاگران زیادی برگزار می گردد که از نزدیک این صحنه های دلخراش را به تماشا می نشینند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 159

به "بازی با مرگ شرکت کنندگان فقط برای 100 دلار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با مرگ شرکت کنندگان فقط برای 100 دلار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید