بازیکنان ملی پوش در فهرست سرمربی استقلال

به گزارش لوکو، استقلال در این فصل نتایج بسیار خوبی در لیگ گرفته و با اختلاف 6 امتیاز نسبت به رقیب سنتی خود، صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. یکی از نکات مثبت تیم فرهاد مجیدی استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار است. بازیکنانی که در این فصل به یاری استقلال آمدند و فرهاد هم نشان داده ترسی از میدان دادن به جوان ها ندارد. امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، رضا آذری و علیرضا رضایی جوانانی بودند که در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشتند و فرهاد مجیدی هم به این نفرات فرصت بازی کردن می دهد.

بازیکنان ملی پوش در فهرست سرمربی استقلال

برخی از این بازیکنان که جزو نفرات فیکس آبی ها به حساب می آیند و چند بازیکن هم به عنوان بازیکنان جانشین چندین بار فرصت بازی کردن به دست آوردند.

فرهاد مجیدی میخواهد برای فصل آینده هم همین فرایند را ادامه دهد و در جابجایی هم به سراغ چند بازیکن جوان خواهد رفت. شنیده های ما حاکی از آن است که چند بازیکن تیم ملی امید مورد توجه مجیدی قرار گرفتند و فرهاد روی این بازیکنان نظر مثبتی دارد. از همین رو قرار است مذاکرات با این بازیکنان به زودی انجام گردد و کار های انتقال این نفرات به استقلال هم انجام پذیرد. لازم به ذکر است راهنمایی تیم ملی امید کشورمان بر عهده مهدی مهدوی کیا است و خیلی ها معتقدند این تیم می تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2030

به "بازیکنان ملی پوش در فهرست سرمربی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ملی پوش در فهرست سرمربی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید