اینفانتینو حامی ستاره رئال و مخالف نژادپرستی

به گزارش لوکو، رئیس فیفا به اتفاقات بازی والنسیا و رئال مادرید واکنش نشان داد.

اینفانتینو حامی ستاره رئال و مخالف نژادپرستی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ملاقات رئال مادرید و والنسیا که شب گذشته برگزار گردید طرفداران اسپانیایی به شدت ستاره برزیلی را مورد هجمه نژادپرستی قرار دادند که این موضوع تبدیل به بحث اول رسانه های فوتبال شد.

اینفانتینو، رئیس فیفا نیز طی بیانیه ای تند از وینیسیوس حمایت کرد و نوشت که جایی برای نژادپرسیتی در فوتبال وجود ندارد.

جیانی اینفانتینو نوشت: حمایت کامل از وینیسیوس را داریم. هیچ جایی برای نژادپرستی در دنیای فوتبال نیست و فیفا در کنار بازیکنانی که مورد هجمه قرار گرفتند و در چنین جایگاهی قرار دارند، خواهد ایستاد.

وی گفت: اتفاقاتی که در جریان ملاقات والنسیا و رئال مادرید افتاد، به ما نشان داد که موضوع نژادپرستی همچنان بسیار مهم و حیاتی است. برای همین است که در فیفا پروژه 3 بخشی وجود دارد و می خواهد در تمام سطح فوتبال این موضوع را یادآوری کند.

وی ادامه داد: در ابتدا باید مسابقه را متوقف گردد، سپس بازیکنان باید زمین مسابقه را ترک نمایند و اگر طرفداران به رفتار خود ادامه دادند، باید مسابقه تعلیق و به زمانی دیگر موکول گردد. سوم اینکه اگر طرفداران به رفتار خود ادامه دادند، 3 امتیاز بازی باید به تیم میهمان و تیمی که مورد هجمه قرار گرفته، داده گردد. این قوانین باید در تمامی کشورها و تمامی لیگ ها اجرا گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2203

به "اینفانتینو حامی ستاره رئال و مخالف نژادپرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو حامی ستاره رئال و مخالف نژادپرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید