اکشن اول شخص سازندگان لیگ آو لجندز را ببینید

به گزارش لوکو، استودیوی بازی سازی Riot Games دیروز به مناسبت ده سالگی بازی لیگ آو لجندز، پشت سر هم چند بازی مختلف معرفی کرد؛ از یک بازی کارتی گرفته تا نسخه موبایل لیگ آو لجندز و یک بازی مبارزه ای. یک اکشن اول شخص چند نفره هم قرار است به لیست بازی های سازندگان لیگ آو لجندز اضافه گردد. این استودیو از یک اکشن اول شخص با اسم موقف Project A رونمایی نموده است.

اکشن اول شخص سازندگان لیگ آو لجندز را ببینید

بازی Project A یک اکشن اول شخص قهرمان-محور است؛ طوری که با توجه به آنچه در ویدیوها دیده ایم، می توانیم به راحتی بگوییم که بازی کاملا شبیه به اورواچ یا پالادینز طراحی شده است. بازی نماینده ها از بین مجموعه ای از قهرمان های مختلف که هر کدام قدرت های خاص خودشان را دارند یکی را انتخاب می نمایند و در نقشه های متفاوت بازی در دو تیم مقابل یک دیگر به رقابت می پردازند.

تهیه نماینده بازی Project A، آنا دانلن، در ویدیوی معرفی بازی می گوید که قصد دارند مثل لیگ آو لجندز این اکشن اول شخص را هم تا سال ها پشتیبانی نمایند: دقیقا مثل لیگ آو لجندز می خواهیم تا سال ها و سال ها پشت این بازی باشیم. در طراحی Project A ما روند بازی دقیق تیراندازی های تاکتیکی را در نظر گرفتیم، ولی می خواهیم این روند را تکامل دهیم. می خواهیم یک تیراندازی تاکتیکی بسازیم که به خلاقیت پاداش می دهد و سبک و سیاق خاص خود را دارد. در واقع در Project A توانایی های شما موقعیت های تاکتیکی شگفت انگیزی خلق می نمایند تا از تیراندازی خود بهره بگیرید.

در شرح ساخت بازی، او ادامه می دهد که اکشن اول شخص آن ها توسط عده ای از متخصصان ساخت این سبک توسعه می یابد. با این حال، نه تنها گیم پلی اهمیت بالایی برای آن ها دارد، طراحی زیرساخت بسیار خوب برای پایین آوردن پینگ هم اولویت بسیار بالایی برای آن ها دارد.

ظاهرا قرار نیست به این زودی ها دوباره از Project A بشنویم و شرکت بازی سازی Riot Games صحبت دوباره از این بازی را به سال 2020 موکول نموده است.

می توانید ویدیوی رونمایی اکشن اول شخص استودیوی Riot Games را در ادامه ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 480

به "اکشن اول شخص سازندگان لیگ آو لجندز را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکشن اول شخص سازندگان لیگ آو لجندز را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید