اعلام نامزد های جوایز امی؛ مهم ترین جایزه تلویزیونی دنیا

به گزارش لوکو، در سال 2020 تعداد عناوین آنالیز شده برای جوایز امی به عدد باورنکرنی 767 برنامه تلویزیونی رسیده که در مقایسه با آمار سال قبل افزایش پانزده درصدی را نشان می دهد.

اعلام نامزد های جوایز امی؛ مهم ترین جایزه تلویزیونی دنیا

جوایز امی بدون شک مهم ترین جایزه تلویزیونی دنیا است که هر سال به بهترین عناوین تلویزیونی ساخته شده تقدیم می گردد. فصل جوایز سینمایی هر سال با جوایز امی شروع می گردد. مراسمی که سال جاری به ایستگاه هفتاد و دوم رسیده است.

مراسم امی در دنیای سینما به عنوان مراسم اسکار سریال های تلویزیونی شناخته می گردد و اعتبار بسیار ویژه ای دارد و تقریبا همه جوایزی که پس از مراسم امی به سریال های تلویزیونی تقدیم می شوند، تحت تاثیر این مراسم هستند. مجسمه طلایی جوایز امی یک تصویر نمادین از زنی است که یک اتم را در دست گرفته است.

چه کسانی برندگان جوایز امی را انتخاب می نمایند؟

آموزشگاه هنر ها و علوم تلویزیون آمریکا هر سه جایزه این مراسم را انتخاب می نماید. این آموزشگاه جوایز ملی امی را به برنامه های غیر ورزشی تلویزیون های آمریکا تقدیم می نماید که مهم ترین جوایز مراسم هستند و سپس نوبت به جوایزی می گردد که برنامه های روزانه ورزشی، خبری و مستند تلویزیون های آمریکایی دریافت می نمایند. در نهایت نوبت به عناوین تلویزیونی تولیدشده در خارج از آمریکا می گردد؛ بنابراین جوایز امی گستردگی بسیار عظیمی دارد.

در سال 2020 تعداد عناوین آنالیز شده برای جوایز امی به عدد باورنکرنی 767 برنامه تلویزیونی رسیده که در مقایسه با آمار سال قبل افزایش پانزده درصدی را نشان می دهد. رای گیری درباره جوایز امی معمولا تا نیمه شهریور ماه به خاتمه می رسد. مراسم اهدای جوایز امی سال 2020 در تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور) برگزار می گردد.

این رویداد به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد و جیمی کیمل، مجری معروف آمریکایی، اجرای آن را برعهده دارد.

در ادامه می توانید نامزد های مراسم امی سال 2020 برای جوایز کلیدی را آنالیز کنید.

بهترین سریال درام

سریال با ساول تماس بگیر

سریال ماندالورین

سریال کشتن ایو

سریال تاج

سریال داستان ندیمه

سریال اوزارک

سریال چیز های عجیب

سریال وراثت

کدام سریال جایزه بهترین سریال درام امی را به خانه می برد؟

به نظر می رسد رقابت اصلی میان دو سریال وراثت از شبکه اچ بی او و سریال با ساول تماس بگیر از شبکه ای ام سی است. هر دو سال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته اند و با فیلم نامه بی نقص و بازی های تکرارنشدنی به عناوین بی نظیری تبدیل شده اند.

بهترین سریال کمدی

سریال زیاد ذوق زده نشو

سریال مرگ بر من

سریال یک مکان خوب

سریال ناامن

سریال روش کامینسکی

سریال خانم میزل شگفت انگیز

سریال کریک شیتز

سریال ما در سایه ها چه کار می کنیم؟

کدام سریال جایزه بهترین سریال کمدی امی را به خانه می برد؟

پیش بینی بهترین سریال کمدی امی کار دشواری است. رقبا به شکل وحشتناکی نزدیک به یکدیگر بوده اند، اما سریال مرگ بر من سرویس استریم نتفلیکس درخشش قابل قبولی در یک سال اخیر داشته و به یکی از محبوب ترین عناوین سال تبدیل شده، اما رقیب بزرگی به نام خانم میزل شگفت انگیز را هم در برابر خود می بیند.

سریال ما در سایه ها چه کار می کنیم از شبکه اف ایکس هم یکی از عناوین محبوب سال بوده که می تواند دیدگاه منتقدان را تحت تاثیر قرار دهد.

بهترین سریال کوتاه

سریال واچمن

سریال بد ایمان

سریال باورنکردنی

سریال بانوی آمریکا

سریال آتش های کوچک همه جا هستند

کدام سریال جایزه بهترین سریال کوتاه امی را به خانه می برد؟

انتخاب بهترین سریال کوتاه جوایز امی چندان هم غیرقابل پیش بینی نیست. سریال واچمن که براساس کتاب های مصوری به همین نام ساخته شده در مجموع برای 26 جایزه امی 2020 نامزد شده است.

به عبارت دیگر، تعداد نامزدی های این سریال بیشتر از هر عنوان تلویزیون دیگری در مراسم سال جاری می گردد که علاقه و تحسین منتقدان امی نسبت به این سریال را نمایش می دهد؛ بنابراین باید از همین حالا سریال واچمن شبکه اچ بی او را برنده جایزه بهترین سریال کوتاه امی بدانید، اما سریال بد ایمان از سرویس استریم نتفلیکس هم رقیب محترمی به نظر می رسد.

بهترین سریال انیمیشنی

سریال دهان گنده

سریال ریک و مورتی

سریال همبرگر های باب

سریال بوژاک هورسمن

سریال سیمپسون ها

کدام سریال جایزه بهترین سریال انیمیشنی امی را به خانه می برد؟

انتخاب بهترین سریال انیمیشنی امی هم کار آسانی نیست. سریال ریک و مورتی اگرچه در جدیدترین فصل خود به اندازه فصول قبلی متفاوت و ساختارشکن نبوده، اما هنوز هم رقیبی جدی برای سریال بوژاک هورسمن است. انیمیشن سریالی بزرگسالانه دهان گنده هم آن قدر درخشیده که شانس قابل قبولی برای پیروزی آن در رقابت بهترین جایزه انیمیشنی امی قائل شوید.

کدام سریال بزرگترین برنده مراسم امی 2020 است؟

سریال واچمن بدون شک یکی از عناوینی لقب می گیرد که در مراسم امی 2020 مورد تحسین داوران و منتقدان قرار می گیرد. این سریال با 26 نامزدی، بیشتر از هر عنوان دیگری برای جوایز گوناگون امی نامزد شده و می تواند جوایز متعددی را تالار افتخارات خود اضافه کند.

این سریال که براساس کتاب های مصوری به همین نام برای شبکه تلویزیونی اچ بی او ساخته شده حواشی بسیاری را تجربه کرد و دیدگاه تماشاگران و البته منتقدان نسبت به داستان آن ضد و نقیض به نظر می رسید. با این حال سریال واچمن عنوانی است که نام آن بیشتر از هر عنوان دیگری در مراسم امی سال 2020 شنیده می گردد.

طرفداران جدی سریال های تلویزیونی دارند منتقدان جوایز امی سال جاری به شکل غم انگیزی نسبت به سریال با ساول تماس بگیر کم لطفی نموده اند. این سریال که بدون شک یکی از بهترین عناوین سال گذشته بوده از دو بازیگر توانمند در نقش های کلیدی خود بهره می برد.

تماشاگران سریال با ساول تماس بگیر اعتقاد دارند باب اودنکرک و ری ها سیهورن باید برنده جوایز بازیگری سریال های درام شوند، اما در کمال تعجب، این دو بازیگر حتی در لیست نامزد ها هم قرار ندارند!

منبع: فرادید
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1102

به "اعلام نامزد های جوایز امی؛ مهم ترین جایزه تلویزیونی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نامزد های جوایز امی؛ مهم ترین جایزه تلویزیونی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید