اباذری: داوران فینال را از من گرفتند، خدا را شکر دست خالی نماندم

به گزارش لوکو، صالح اباذری بعد از کسب مدال برنز ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران به پاریس گفت: رقابتهایی که در پاریس برگزار می گردد همواره در شرایط کمی و کیفی بالایی برگزار می گردد. هر مسابقه آن حکم یک فینال را دارد و خدا را شکر می کنم که از این میدان سخت سربلند بیرون آمدم.

اباذری: داوران فینال را از من گرفتند، خدا را شکر دست خالی نماندم

وی در مورد مبارزه با رقیب عربستانی گفت: با این رقیب چندین سال است مبارزه می کنم و در این رقابتها نیز یک بار دیگر پیروز به کسب پیروزی برابر او شدم.

دارنده نشان برنز رقابتهای کاراته وان پاریس اضافه نمود: حق من واقعاً حضور در مبارزه خاتمهی بود. روز گذشته در مبارزه با نماینده کشور میزبان یکسری اتفاقات افتاد که در ثانیه صفر مربی فرانسوی اعتراض کرد و پس از بازبینی فیلم رأی به امتیاز حریف دادند. این در حالی بود که چند امتیاز من از سوی همان داوران نادیده گرفته شد. در واقع فینال را داوران از من گرفتند و قول می دهم سال آینده در همین مسابقات طلا بگیرم.

اباذری در مورد مبارزات وزن 84+ کیلوگرم گفت: در همه اوزان به دلیل حضور قهرمانان متعدد سطح فنی بالایی را شاهد هستیم. در سنگین وزن هم به همین دلیل مسابقات خوبی برگزار می گردد. مبارزه دیگر رده بندی را هورنه و فیلالی برگزار کردند که هر دو از بهترین های جهان هستند.

وی در خاتمه گفت: بعد از بازگشت به ایران دو مرحله اردو آماده سازی خواهیم داشت و آماده می شویم برای مسابقات کاراته وان دبی و تلاشم را می کنم تا در این مسابقات به نشان طلا برسم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 749

به "اباذری: داوران فینال را از من گرفتند، خدا را شکر دست خالی نماندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اباذری: داوران فینال را از من گرفتند، خدا را شکر دست خالی نماندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید