آشنایی با سفر به کشورهای آمریکای جنوبی

به گزارش لوکو، سفر به کشورهای آمریکای جنوبی

در این مقاله از وب سایت شما را با چگونگی سفر به کشورهای آمریکای جنوبی آشنا خواهیم کرد . در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این روش های سفر به آمریکای جنوبی بدانید.

آشنایی با سفر به کشورهای آمریکای جنوبی

ویزای مکزیک

مکزیک کشور زیبایی است؛ کشوری مملو از رنگ و زیبایی، سواحلی بی نظیر، جنگل های بکر و کوه های سر به فلک کشیده که همه این ها همراه با آثار تاریخی به جا مانده از تمدن کهن این سرزمین، این منطقه را به یکی از قطب های گردشگری در جهان تبدیل نموده است.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

مکزیکو سیتی، پایتخت این کشور، در قرن 16 میلادی بنا قرار گرفت. با مهاجرت اسپانیایی ها به این منطقه، تاریخ این کشور رو به تغییر نهاد و حالا این شهر یکی از مراکز مهم اقتصادی و تجاری امریکای لاتین محسوب می گردد.

یکی از آثار دیدنی مکزیکوسیتی، موزه سمیه است که بیش از 60 هزار اثر هنری را در خود جای داده است. آثار این موزه را فردی میلیاردر به نام کارلوس اسلیم جمع آوری نموده است و به یاد همسرش، سمیه جمایل، ساختمان آن را بنا نموده است. آثار معروف زیادی در این موزه نگهداری می گردد، مثل مجسمه های معروفی همچون آگوست رودن، نوازنده ترومپت از سالوادور دالی و دیگر آثار برجسته از هنرمندانی همچون پل سزان، لئوناردو داوینچی و کلو مونه. اگر در سفر خود به مکزیک، در مکزیکوسیتی توقف داشتید، حتما از این موزه دیدن کنید.

ویزای برزیل

یکی از کشورهای بزرگ امریکای جنوبی برزیل است. در واقع برزیل پنجمین کشور بزرگ جهان است. این کشور تحت تأثیر فرهنگ لاتین، کشوری شاد و پر از موسیقی است که سواحل شنی سفید رنگ آن دل هر گردشگری را به لرزه در می آورد. تالاب های بکر و پر از حیات وحش، جنگل های انبوه و سرسبز آمازون، آبشارهای با ابهت و بزرگ، و حتی قبایل بدوی از جمله ویژگی های منحصربه فرد این کشور بی نظیر است.

یکی از شهرهای معروف این کشور، ریودوژانیرو است. این شهر به دلیل قرارگیری در کنار اقیانوس اطلس، طبیعت ساحلی بسیار معروفی دارد. یکی از سواحل معروف این شهر، ساحل کوپاکابانا است که به زیباترین ساحل جهان معروف است. این ساحل یکی از نمادهای شهر ریودوژانیرو تبدیل شده است و هرساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که عاشق تفریح و گردشید، حتما از این شهر و ساحل زیبای آن دیدن کنید.

ویزای آرژانتین

آرژانتین کشور بزرگ و پهناوری است که در واقع هشتمین کشور بزرگ جهان محسوب می گردد. این کشور با کشورهای برزیل، اروگوئه، شیلی، بولیوی، پاراگوئه مرز مشترک دارد و دومین کشور وسیع امریکای جنوبی است. پایتخت آرژانتین، بوینس آیرس است که در زبان اسپانیایی معنای بادهای آرام را می دهد. این شهر فرهنگ ها و سنت های زیادی را در خود جای داده و از شهرهای بسیار بزرگ امریکای لاتین است. بوینس آیرس آب و هوایی مرطوب دارد و ماه سرد آن ژوئیه است. این شهر همانند بسیاری از شهرهای امریکای لاتین پر از رنگ و شادی و انرژی است و مطئنا از سفر به آنجا لذت خواهید برد.

ویزای کلمبیا

کلمبیا از کشورهای زیبای امریکای لاتین است که سواحل شنی کنار اقیانوس آرام آن زبانزد عام و خاص است. جنگل های انبوه بکر آمازون تا رشته کوه های آند، همه طبیعتی شگفت انگیز را در این کشور رقم زده اند. همانند بسیاری از کشورهای این منطقه، کلمبیا نیز از قرن پانزدهم تحت تأثر فرهنگ اسپانیایی قرار گرفته و حالا به عنوان یک کشور اسپانیولی زبان شناخته می گردد. شرایط امنیتی کلمبیا به گونه ای بود که تا دو دهه پیش بر روی نقشه وجود نداشت. اما حالا همه چیز تغییر نموده است و حالا به مکانی توریستی و جذاب تبدیل شده است.

ویزای پاناما

شاید قبلا اسم پاناما را به واسطه کانال مشهورش شنیده باشید. آبراه بین المللی که دو اقیانوس آرام و اطلس را به یکدیگر متصل می نماید و به عنوان بزرگ ترین پروژه ساخت بشر شناخته می گردد و در طی ساخت آن 27500 کارگر جان خود را از دست دادند. به هر حال این کشور در سال های اخیر گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است. ایرانیان نیز در طی سال های اخیر تمایل بیشتری برای سفر به کشورهای آمریکای لاتین پیدا نموده اند.

شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور نیازمند دریافت ویزا هستند و با توجه به روابط نزدیک میان پاناما و آمریکا، این کشور قوانینی سختی برای اعطای ویزا به ایرانیان دارند. با این تفاسیر در صورت دارا بودن ویزای بلند مدت استرالیا، انگلستان، آمریکا یا کانادا به شرط اینکه یکبار از آن استفاده نموده باشید می توانید بدون ویزای پاناما به این کشور سفر داشته باشید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 937

به "آشنایی با سفر به کشورهای آمریکای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سفر به کشورهای آمریکای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید