آخرین وضعیت بیمه تکمیلی، رابطه پرداخت بدهی دولت و برطرف مسائل

به گزارش لوکو، علی اصغر بیات در مصاحبه با خبرنگاران در مورد بیمه تکمیلی بیش از 3 میلیون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مهلت قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان تحت پوشش این سازمان آخرین روز آبان ماه به اتمام می رسد و طی مدت باقی مانده باید برای بیمه سال بعد پیش بینی های لازم انجام گردد.

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی، رابطه پرداخت بدهی دولت و برطرف مسائل

وی با اشاره به اینکه ماهیانه 36 هزار و 200 تومان به ازای هر فرد بازنشسته از حقوق آنها برای بیمه تکمیلی کسر می گردد، گفت: این مبلغ نسبت به سال قبل آن با توجه به افزایش خدمات حدود 4 هزار تومان افزایش یافته بود و برای بیمه سال آینده نیز باید با توجه بسته خدمتی به بازنشستگان مبلغ حق بیمه معین گردد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مورد نارضایتی بازنشستگان از خدمات بمیه تکمیلی تاکید نمود: هر ماه حق بیمه از حقوق بازنشستگان کسر می گردد اما خسارتهایی که باید در ازای پرداخت هزینه های آزمایش و ... دریافت نمایند با تاخیر پرداخت می گردد که همین موضوع نیز باعث نارضایتی بازنشستگان گردیده است.

وی گفت: سعی ما این است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی این مسائل برای دریافت خسارت بازنشستگان رفع گردد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت بدهی زیادی به سازمان تامین اجتماعی دارد، گفت: چنانچه دولت بدهی خود را به این سازمان پرداخت کند و به تعهدات خود عمل کند تامین اجتماعی با رشد نقدینگی روبرو خواهد شد و خدمات دهی نیز به جامعه هدف بهتر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 50

به "آخرین وضعیت بیمه تکمیلی، رابطه پرداخت بدهی دولت و برطرف مسائل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت بیمه تکمیلی، رابطه پرداخت بدهی دولت و برطرف مسائل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید