10 فیلم برتر هنر و توریسم پرتغال در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران

به گزارش لوکو، جشنواره هنر و توریسم پرتغال، بهترین فیلم های 10 سال گذشته این رویداد را در نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران نمایش می دهد.

10 فیلم برتر هنر و توریسم پرتغال در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران

جشنواره هنر و توریسم پرتغال که دهمین دوره از برگزاری رویداد سینمایی خود با موضوع توریسم را پشت سر گذاشته است تصمیم دارد که برترین فیلم های 10 سال گذشته این رویداد سینمایی را در اولین جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران نمایش دهد.

جشنواره هنر و توریسم پرتغال در جهت همکاری با بخش بین الملل نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران، قصد دارد فیلم های برتر 10 سال اخیر این رویداد سینمایی خود را در این جشنواره نمایش دهد. هدف اصلی جشنواره هنر و توریسم پرتغال شکل دادن یک رقابت جهانی در جهت به رسمیت شناختن برترین های گردشگری در حوزه برندینگ است که بر اساس آن با جشنواره و رویدادهایی که در جهت معرفی محصولات و خدمات گردشگری بهتر که به شناخت خلاقیت، و احترام به گردشگر فعال هستند همکاری داشته باشد. پیش از این، جشنواره جوایز نیویورک که شصت و یکمین دوره خود را در سال 2019 و در ماه می برگزار می کند فیلم های دو دوره اخیر خود را برای بررسی جهت نمایش به اولین جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران ارسال کرده بود.

جشنواره فیلم های تبلیغاتی در تهران با هدف شکل گیری رقابت سالم و معرفی الگوی بهتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات، تقویت ایده های خلاق، معرفی عوامل تولید کننده و آثار برتر شرکت های تولید کننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری برپا می شود. این جشنواره در زمینه تولیدات ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه های تلوزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی، رسانه های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی یا شعار نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی از تاریخ 29بهمن تا اول اسفند ماه برگزار می شود.

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره و آگاهی از شرایط شرکت در اولین جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران می توانید به وب سایتwww.taff.ir مراجعه کنید.

منبع: کجارو / ایلنا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1971

به "10 فیلم برتر هنر و توریسم پرتغال در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فیلم برتر هنر و توریسم پرتغال در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید