گلکسی M41 به باتری 6800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

به گزارش لوکو، اینطور که به نظر می رسد گوشی جدید سامسونگ (گلکسی M41) که اخیرا خبر لغو عرضه آن به بازار منتشر شده بود، قرار است با یک باتری 6800 میلی آمپر ساعتی راهی بازار شود.

گلکسی M41 به باتری 6800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

چند هفته پیش گزارشی منتشر شد مبنی براینکه سامسونگ قصد ندارد گلکسی M41 را راهی بازار کند و به جای آن، گلکسی M51 عرضه خواهد شد اما به نظر می رسد این خبر یک شایعه بوده چون در تاریخ 28 ژوئن امسال (8 تیر)، M41 گواهی 3C خود را نیز دریافت کرد.

با توجه به جزئیات لیست شده در گواهی 3C، نه تنها سامسونگ عرضه این گوشی را از برنامه های خود خارج نکرده بلکه تصمیم دارد آن را به بزرگ ترین باتری که تا به امروز یک میان رده در اختیار داشته تجهیز کند؛ یعنی یک باتری غول پیکر 6800 میلی آمپر ساعتی! باتری با چنین ظرفیت بالایی را پیش تر فقط در تبلت ها شاهد بودیم اما حالا به نظر می رسد سامسونگ اولین قدم را برای بکارگیری این باتری ها در گوشی های هوشمند برداشته.

گلکسی A42 ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود

البته پیش از این هم دیده بودیم موتورولا، شیائومی و خود سامسونگ باتری هایی 5000 میلی آمپر ساعتی یا بیشتر را در گوشی های میان رده تا پرچم دار خود مورد استفاده قرار دادند اما ظرفیت 6800 میلی آمپر ساعتی واقعا دور از انتظار بود. این باتری شاید بتواند گوشی را مدت زمان زیادی روشن نگه دارد اما شارژ شدن آن قطعا زمان بسیار زیادی را می طلبد و نیاز است سامسونگ علاوه بر قرار دادن یک شارژر مناسب در جعبه، قیمت این محصول را هم متناسب با یک میان رده نگه دارد.

پیش تر شنیده بودیم این محصول اولین گوشی غول کره ای خواهد بود که از نمایشگر شرکتی غیر از سامسونگ استفاده می کند و خب باید ببینیم آیا این موضوع هم در زمان آینده تغییر خواهد کرد یا خیر.

گلکسی M41؛ اولین گوشی سامسونگ که به نمایشگر ساخت این شرکت مجهز نمی شود

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1054

به "گلکسی M41 به باتری 6800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M41 به باتری 6800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید