کارهایی که نباید در هتل انجام داد (بخش دوم)

به گزارش لوکو، این کارها را در هتل انجام ندهید

درست است که از قدیم گفته اند خانه آنجاست که دل خوش است؛ اما در هتل محل اقامت باید از عقل سلیم هم استفاده کرد و کمی احتیاط نمود. هر کسی که به هتلی می رود، باید از سطحی از آگاهی برخوردار باشد و بداند که چطور باید رفتار کند. خطرات مربوط به هتل، از پنجره های خراب گرفته تا هزینه های سرسام آور، همگی واقعیت هایی هستند که باید آنها را مد نظر داشت. قدری پیش گیری، از فجایعی که ممکن است سفر فوق العاده شما را به کامتان تلخ نمایند، جلوگیری می کند. با خبرنگاران باشید در ادامه به توضیح پنج نکته می پردازیم که بهتر است فکر انجام آنها را در هتل، از سرتان به در کنید.

کارهایی که نباید در هتل انجام داد (بخش دوم)

شماره اتاق تان را به کسی نگویید

در کتاب راهنمای امنیت هتل، توصیه های عملی زیادی مطرح نموده ایم و در میان آنها، یک نکته ساده هست که ضروری است تمام میهمانان و به ویژه خانم ها و کسانی که به تنهایی سفر می نمایند، آن را مدنظر داشته باشند. سارا اشلیختر می نویسد: اجازه ندهید متصدی هتل، شماره اتاق شما جلوی دیگران بگوید. اگر در هنگام دادن کلید، او با صدای بلند شماره اتاق شما را خاطرنشان کرد، حتماً از وی بخواهید اتاق تان را عوض کند. واقعیت این است که کسانی که در قسمت لابی و نزدیک میز متصدی ایستاده اند - از جمله خلافکاران - خواهند توانست از محل دقیقی که شب را در آنجا خواهید گذراند، مطلع شوند.

از مرورها و مطالب نوشته شده به وسیله مسافران قبلی، غافل نشوید

از خواندن بعضی از داستان های وحشتناک در خصوص هتل ها که خوانندگان برای ما می فرستند، مو به بدن مان سیخ می گردد! (فکرش را بکنید: فرش سراسر کثیف، نقطه های قرمز روی دیوار و سوسک های درشت و متعدد وای…!)

درست است که بعضی اوقات این چیزها را می توان به حساب شانس گذاشت. اما با نگاه به مرور کاربران پیش از اقامت در هتل، آیا نمی توان از بسیاری از این مسائل جلوگیری کرد؟ اگر تنها چند مرور را که میهمانان پیشین نوشته اند مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که قیمت پایین این هتل های کثیف، ارزش میهمان شدن در کنار حشرات تختخوابی یا سوسک ها را ندارد. حشرات تختخوابی که خون انسان را می مکند، شاید بدترین چیزی باشند که در اتاق یک هتل بتوانید با آن روبرو شوید؛ چرا که به سادگی با شما تا خانه تان هم می آیند و برای همواره با شما زندگی خواهند کرد.

بد نیست به عکس های هتل یک ستاره Carter در شهر نیویورک که به وسیله مسافران در TripAdvisor گذاشته شده، نگاهی بیندازید. در کنار عکس های مربوط به گوشه های کثیف و سوسک های کف اتاق، عکس هایی هم از دست، پا و گردن مسافران دیده می گردد که مملو هستند از گزش حشرات تختخوابی.

امیدواریم هتلی که شما برای سفرتان درنظر دارید، در لیست رده بندی TripAdvisor رده پایینی نداشته باشد. اما باید بدانید که حشرات تختخوابی به طور بی محابا به هتل های شبی پنج یورو حمله می نمایند و بنابراین یک مسافر همواره باید مراقب این حملات باشد. یکی از برترین راه ها برای دوری جستن از حشرات تختخوابی در مدت زمان سفر، این است که به آنچه که مسافران در اینترنت راجع به هتل ها می گویند، دقت کنید. اگر در میان مرورها، راجع به وجود و حمله چنین موجوداتی چیزی به چشمتان خورد، بهتر است در خصوص رزرو اتاق در آن هتل، تجدیدنظر کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1983

به "کارهایی که نباید در هتل انجام داد (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که نباید در هتل انجام داد (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید