میدان خبرنگار در شاهرود افتتاح گردید

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، محسن احمدی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم روز خبرنگار در شاهرود، ضمن اشاره به افتتاح میدان خبرنگار در این شهر، اعلام کرد: این میدان در زمینی به مساحت 20 هزار متر در شهرک کوثر باهدف قدردانی از خدمات خبرنگاران و رسالت همگانی آن ها یعنی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه احداث و با حضور اصحاب رسانه، افتتاح گردید.

میدان خبرنگار در شاهرود افتتاح گردید

وی بابیان اینکه همراهی اصحاب رسانه و شهرداری شاهرود اتفاقات خوبی را برای مجموعه مدیریت شهری رقم زده است، اضافه نمود: استفاده از تجارب تلخ و شیرین گذشتگان آینده ساز این سرزمین است که در ثبت وقایع آن خبرنگاران نقشی بسزا دارند و پرواضح است که می توان خبرنگاران را پلی میان گذشته، حال و آینده دانست.

شهردار شاهرود امانت داری را ویژگی مهم خبرنگاران دانست و اعلام کرد: قلم اگر در دست افرادی قرار گیرد که امانت دار نباشند چون شمشیر در دستان فردی بی تدبیر عمل می نماید و اگر در دست افرادی امین و درست کار قرار گیرد، قطعاً جامعه را به سمت تعالی رهنمون خواهد ساخت.

احمدی همچنین اعلام کرد: رسالت خبرنگاری همانا آگاهی بخشی به جامعه است تا بتواند راه سعادت را طی کند و این امر در رابطه با مدیران و مسئولان نظام اسلامی یک اصل مهم تلقی می گردد چرا که خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 7 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 10

به "میدان خبرنگار در شاهرود افتتاح گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدان خبرنگار در شاهرود افتتاح گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید