مردم ایلام یک میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، رمضان دستیاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مردم نیکوکار استان ایلام در مدت 9 ماهه سال جاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه پرداخت نموده اند که این میزان نسبت به برنامه پیش بینی شده 115 درصد و نسبت به سال گذشته نیز 23 درصد افزایش داشته است.

مردم ایلام یک میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

وی تعداد مشترکان صندوق صدقات استان را 74 هزار مشترک مطرح نمود و ادامه داد: همه صدقه جمع آوری شده صرف تأمین امور معیشتی و خدماتی مددجویان زیرپوشش در نقاط مختلف استان و در شهرستان های محل جمع آوری صدقات می گردد.

دستیاری با عنوان اینکه صدقات جمع آوری شده درزمینهٔ های گوناگون هزینه می گردد گفت: بیشترین میزان مصرف صدقات جمع آوری شده برای تأمین مسکن مددجویان و نیازمندان به میزان 23 درصد هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ایلام اضافه کرد: تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی، احداث سرویس بهداشتی، ارائه خدمات به سالمندان در بستر، پرداخت حق فرانشیز خدمات درمانی روستاییان و مناطق محروم، هزینه ازدواج نیازمندان، پرداخت یاری هزینه های معیشتی و ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان از دیگر موارد مصرف صدقات در این استان است.

به گفته دستیاری، همه میزان صدقاتی که در نقاط مختلف این استان جمع آوری می گردد در سرفصل های مربوطه و در همان منطقه هزینه می گردد.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر علاوه بر پرداخت صدقه به روش های سنتی و به وسیله صدقات، امکان پرداخت صدقه به وسیله روش های نوین و الکترونیکی نیز برای مردم این استان فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 126

به "مردم ایلام یک میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم ایلام یک میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید