لیگ NBA، هیوستون مغلوب لیکرز شد، پیروزی بروکلین در شب اخراج دورانت

به گزارش لوکو، تیم بسکتبال بروکلین نتس در حالی ملاقات صبح امروز خود را با پیروزی پشت سر گذاشت که ستاره این تیم از زمین اخراج شد.

لیگ NBA، هیوستون مغلوب لیکرز شد، پیروزی بروکلین در شب اخراج دورانت

به گزارش خبرنگاران، تیم بروکلین نتس که یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکاست، صبح امروز (دوشنبه) در سالن اختصاصی خود، بارکلی سنتر، دیترویت پیستونز را شکست داد و به چهارمین پیروزی خود در این فصل رسید.

جیمز هاردن با ثبت 18 امتیاز، 10 ریباند و 12 پاس گل برای بروکلین، تریپل دابل کرد اما امتیازآورترین بازیکن زمین، کوین دوران بود که در کوارتر سوم، اخراج شد.

ستاره تیم بروکلین در کوارتر سوم بازی در حالی که 23 امتیاز برای تیمش کسب نموده بود به علت خطایی که روی کلی اولینیک، بازیکن دیترویت انجام داد، اخراج شد.

دورانت در بازی قبلی هم به علت پرتاب توپ به خارج زمین، یک خطای فنی گرفته بود که داوران بعد از بازی، او را مستحق اخراج دانستند و تصمیم خود را اشتباه عنوان کردند. دورانت به همین دلیل، 25 هزار دلار جریمه شد.

در دیگر بازی امروز، یوتا جز با 28 امتیاز داناوان میچل بر میلواکی باکس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ غلبه کرد و به پنجمین پیروزی خود رسید.

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز نیز در آخرین بازی صبح امروز بر هیوستون راکتس غلبه کرد. کارملو آنتونی 23 و راسل وستبروک 20 امتیاز برای لیکرز کسب کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به توضیح زیر است:

یوتا 107 - میلواکی 95

دیترویت 91 - بروکلین 117

پورتلند 113 - شارلوت 125

هیوستون 85 - لیکرز 95

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1831

به "لیگ NBA، هیوستون مغلوب لیکرز شد، پیروزی بروکلین در شب اخراج دورانت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، هیوستون مغلوب لیکرز شد، پیروزی بروکلین در شب اخراج دورانت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید