سمینار آنالیز نقش بانوان در پیشرانی حرکت های اجتماعی

به گزارش لوکو، مرکز نوآوری مه نو با برگزاری سمینار نقش بانوان در پیشرانی حرکت های اجتماعی میخواهد راهکار هایی را برای مسائل موجود در حوزه بانوان کم برخوردار جامعه ارائه کند .

سمینار آنالیز نقش بانوان در پیشرانی حرکت های اجتماعی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، بانوان در حقیقت زیربنای جامعه هستند و حل مسائل بانوان بخش اعظمی از مسائل جامعه را حل خواهد نمود. طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب برترین افراد برای حل مسائل بانوان خود بانوان هستند. از این رو مه نو؛ مرکز نوآوری اجتماعی بانوان وابسته به بنیاداحسان با برگزاری سمینار نقش بانوان در پیشرانی حرکت های اجتماعی قصد ارائه راه چاره برای مسائل موجود در حوزه بانوان کم برخوردار جامعه با استفاده از ظرفیت های مردمی را دارد.

این سمینار با هدف انتقال مسائل پیش رو در حوزه توانمندسازی بانوان محروم به مسئولین مربوطه روز چهارشنبه 17 شهریورماه از ساعت 14 الی 18 با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولین و فعالان اجتماعی برگزار می گردد. در این سمینار گروهی از بانوان کارآفرین که در چرخه کسب و کار خود پیروز هستند و برای بانوان محروم و خودسرپرست کارآفرینی نموده اند، به همراه خیریه ها و جهادی هایی که فرایند توانمندسازی خود را به طور کامل طی نموده اند برای افراد سیاست گذار در حوزه توانمندسازی ارائه بحث خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1743

به "سمینار آنالیز نقش بانوان در پیشرانی حرکت های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمینار آنالیز نقش بانوان در پیشرانی حرکت های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید