سری گلکسی نوت 20 احتمالا 31 مرداد راهی بازار می شوند

به گزارش لوکو، پیش تر تاریخ معرفی گلکسی نوت 20 و گوشی های تاشو گلکسی Z Flip و گلکسی فولد 2، 5 آگوست اعلام شد اما از اینکه آن ها چه تاریخی راهی بازار می شوند مطلع نبودیم تا اینکه یکی از مطبوعات کره ای به آن اشاره کرد.

سری گلکسی نوت 20 احتمالا 31 مرداد راهی بازار می شوند

به نقل از خبرگزاری ETNews کره، گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس در تاریخ 21 آگوست (31 مرداد) راهی بازار می شوند. در واقع 21 آگوست یک جمعه مانده به آخر ماه است؛ درست مانند سری نوت 10 که اگرچه در تاریخ 7 آگوست از آن ها رونمایی شد اما با گذراندن دوره پیش خرید، روز جمعه مورخ 23 آگوست (1 شهریور) راهی بازار شدند.

البته این تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و محصولات جدید در بازار کره است اما احتمال اینکه سامسونگ آن ها را در همین تاریخ در بازارهای مهم دنیا نیز عرضه کند وجود دارد. هنوز نمی توانیم با قاطعیت در رابطه با تاریخ عرضه دو گوشی تاشو فولد 2 و Z Flip صحبت کنیم چون اخیرا یکی از خبرگزاری ها مدعی شد فولد 2 در ماه سپتامبر (10 شهریور-8 مهر) روانه بازار می شود.

قیمت احتمالی گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 5G لو رفت

اینطور هم که به نظر می رسد، کره جنوبی در بین کشورهایی قرار خواهد داشت که فقط نسخه 5G نوت 20 را دریافت خواهد کرد ولی سامسونگ در نظر دارد برای برخی از کشورهایی که هنوز زیر ساخت لازم برای بهره مندی از اینترنت 5G را ندارند، نسخه LTE را هم طراحی کند.

ETNews خوشبختانه در گزارشات خود به تاریخ عرضه محصولات اپل در کشور کره نیز اشاره کرد تا بدین ترتیب، هرچند به صورت غیر رسمی، از تاریخ عرضه محصولات جدید اپل هم مطلع شویم. به گفته آن ها، سری آیفون 12 در ماه اکتبر (9 مهر-9 آبان) امسال در بازار کره عرضه می شوند. این همان ماهی است که الجی قصد دارد در آن از گوشی چرخان عجیب خود با نام LG Wing رونمایی کند. حتی پیش بینی می شود در این تاریخ گوشی گلکسی اس 20 لایت نیز راهی بازار شود.

با این اوصاف چون هنوز رسما تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و دیگر محصولات از سوی شرکت سامسونگ اعلام نشده نمی توانیم با قاطعیت در رابطه با صحت این اخبار صحبت کنیم. اما با کنار هم گذاشتن شواهد، به موارد غیر منطقی هم بر نمی خوریم. با این حال بهتر است منتظر بمانیم ببینیم شرایط به چه شکلی رقم خواهد خورد.

تولید انبوه آیفون 12 احتمالا به تاخیر خواهد افتاد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1063

به "سری گلکسی نوت 20 احتمالا 31 مرداد راهی بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی نوت 20 احتمالا 31 مرداد راهی بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید