دیوارهای سه بعدی ؛آرامش بی انتها منزل

به گزارش لوکو، دیوارپوش های سه بعدی جایگزین مناسبی به جای رنگ و کاغذ دیواری به شمار می رود.

دیوارهای سه بعدی ؛آرامش بی انتها منزل

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دیوارپوش ها بر آرامش فضا و طراحی دکوراسیون داخلی خانه تأثیر بسزایی دارند. نصب دیوارهای سه بعدی شیک یاری می نماید تا دکوراسیون داخلی خانه همان چیزی شود که انتظارش را دارید.

در این مطلب راه های انتخاب دیوارپوش مناسب و همچنین انواع دیوارپوش های مدرن و جذاب را به شما معرفی می کنیم.

دیوارهای سه بعدی ؛ رنگ یا دیوارپوش؟

استفاده از رنگ نیازمند صرف وقت زیاد، ریخت وپاش در محل و تحمل بوی آزاردهنده آن است و نتیجه کار این است که در نهایت دیوار ساده و یکنواخت شما به یک دیوار رنگی ساده یکنواخت تبدیل شده است!

کاغذدیواری یا دیوارپوش؟

نصب کاغذدیواری بسیاری از عیوب دیوار را نمی پوشاند و همچنین نسبت به خط و خش مقاوم نیست و در صورت نصب نادرست امکان اصلاح ندارد و زیبایی و جلوه آن به شدت کاهش می یابد.

مقایسه دیوارپوش های MDF با سایر دیوارپوش ها

این دیوارپوش ها که از جنس چوب فشرده اند، مقاومت کمی در برابر آب دارند و وزن آن ها خیلی زیاد است و نکته مهم تر اینکه مستعد آتش سوزی و گسترش آتش می شوند و اگر دیوار نمناک باشد به تدریج باعث باد کردن دیوارپوش و از بین رفتن آن می شود.

دیوارپوش های ایده آل

این پنل ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های مثبت تمام دیوارپوش های یاد شده، کاستی های آن ها را نیز رفع ساخته و بدین ترتیب به یک دیوارپوش تمام عیار تبدیل شده است.

این پنل ها به طور کامل ضد آب بوده و وزن بسیار کمی دارند که نصب آن ها را بسیار ساده نموده، به طوری که هرکس خود می تواند به راحتی این پنل ها را نصب کند.

دیوارپوش های سه بعدی باعث انتقال آتش سوزی نمی شوند و ضد حریق هستند و چون از قبل رنگ آمیزی و بسته بندی شده اند، به درزگیری و رنگ کاری در محل نصب نیازی ندارند و سرعت نصب آن ها بالاست.

دیوارپوش های سه بعدی و پنل هایی که طرح های بزرگ و تک دارند فضا را دنج تر و صمیمی تر نشان می دهند. ازطرفی رنگ های روشن علاوه بر بزرگ نشان دادن فضا، آن را برای شما ملایم و محبت آمیز تر می نمایند.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 710

به "دیوارهای سه بعدی ؛آرامش بی انتها منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوارهای سه بعدی ؛آرامش بی انتها منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید