دکوراسیون مدرن آپارتمان کوچک 15 و 25 متری با تزئینات شیک

به گزارش لوکو، هنگامی که صحبت از دکوراسیون مدرن آپارتمان کوچک می گردد مبحث راحتی و آسایش در چینش کلی منزل بیش از پیش اهمیت پیدا می نماید. زمانی که فضای کمی برای تزئیین و چینش دکوراسیون در اختیار دارید باید با چشمانی تیز بین به دنبال یافتن مکان هایی برای حل این مشکل باشید. بسیاری از طراحان با هوشمندی بسیار در چنین مواقعی از سقف خانه آغاز می نمایند، جایی که فضای زیادی در حالت عمودی در اختیارتان قرار می دهد. همانطور که در عکس های آورده شده در پایین این مطلب مشاهده می کنید، از این فضای عمودی موجود در خانه برای قرار دادن اتاق خواب و نصب لوسترهای سقفی شیک و عظیم استفاده شده است.

دکوراسیون مدرن آپارتمان کوچک 15 و 25 متری با تزئینات شیک

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

راهکارهای زیادی برای عظیم تر نشان دادن و ایجاد حس جاداری و دلباز بودن فضا در خانه های کوچک وجود دارد که در مطالب پیشین در خصوص آنها صحبت کردیم. راهکارهایی که آپارتماهای زیر به نحو احسنت از آن استفاده نموده اند و نتیجه این کار خلق محیطی بسیار شیک شده است که تمامی احتیاجهای اساسی مالک را رفع می نماید.

آپارتمانی که در زیر مشاهده می کنید از همان ایده فضای عمودی استفاده نموده است. اتاق خواب این خانه بسیار کوچک در نزدیکی سقف قرار گرفته که توسط پلکانی کوچک قابل دسترسی است. در این قسمت طراح استفاده ای بسیار هوشمندانه از راه پله این خانه نموده است، پله های این پلکان در نقش کشوی ذخیره سازی هم ظاهر می شوند و احتیاجهای هر خانواده ای را برای نگهداری وسایل اضافه خود رفع می نمایند. همان چوبی که در قسمت پلکان استفاده شده به قسمت آشپزخانه هم راه پیدا نموده و در نهایت به کفپوش ها و قسمت های دیگر خانه رسیده است. استفاده از یک ماده طبیعی رنگ روشن به صورت یکپارچه در قسمت های مختلف، در کنار دیوارهای سفید خانه باعث عظیم تر جلوه کردن محیط شده است.

در ادامه عکس های از دکوراسیون یک آپارتمان فوق العاده کوچک 15 متری را مشاهده خواهید کرد که از مبل تخت خواب شو در اتاق نشیمن استفاده نموده و مکانی مخفی برای ذخیره سازی در نظر گرفته است. با این حال تمامی وسایل و مکان های مورد احتیاج یک شخص در خانه با هوشمندی در این مکان بسیار کوچک جاسازی شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1177

به "دکوراسیون مدرن آپارتمان کوچک 15 و 25 متری با تزئینات شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون مدرن آپارتمان کوچک 15 و 25 متری با تزئینات شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید