جانملکی: مقابل استقلال برای تساوی بازی نکردیم، با این کیفیت فنی، باید در رتبه بهتری قرار می گرفتیم

به گزارش لوکو، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است شاگردان ساکت الهامی باید جایگاهی بهتر از رتبه دهم جدول لیگ برتر داشته باشند.

جانملکی: مقابل استقلال برای تساوی بازی نکردیم، با این کیفیت فنی، باید در رتبه بهتری قرار می گرفتیم

امیرمهدی جانملکی درباره تساوی بدون گل نساجی مازندران برابر استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در این مسابقه به هیچ عنوان برای تساوی بازی نکردیم و هدف مان برد بود. در نیمه اول فرصت های خوبی داشتیم که از آن استفاده نکردیم و استقلال هم چند موقعیت خوب داشت، به هرحال آنها صدرنشین لیگ برتر هستند و تا به امروز شکست نخورده اند. فکر می کنم هر دو تیم می توانستند برنده باشند.

وی در مورد اعتراض استقلالی ها و این که آنها معتقدند یک پنالتی برای آبی ها گرفته نشده است، عنوان نمود: کارشناسان داوری در این زمینه صحبت کردند و نظرشان بر این بود که حقیقی خطایی مرتکب نشد، به نظرم آن صحنه پنالتی نبود.

مدافع تیم فوتبال نساجی راجع به عملکرد نساجی در 20 هفته گذشته لیگ برتر و قرار گرفتن در رده دهم جدول شرح داد: ما در خیلی از بازی ها نمایش خوبی داشتیم و با این کیفیت فنی، باید در رتبه بهتری قرار می گرفتیم، همچنین از امتیاز میزبانی بی بهره بودیم و نمی توان این موضوع را نادیده گرفت، بااین حال تمام هدف ما این است که در بازی های باقیمانده، خوب امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

جانملکی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خودش در لیگ بیست ویکم رضایت دارد یا خیر، گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم در ترکیب ثابت بازی کنم و به نظر خودم عملکرد خوبی داشتم، خوشحالم که پاسخ اعتماد کادر فنی را دادم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2012

به "جانملکی: مقابل استقلال برای تساوی بازی نکردیم، با این کیفیت فنی، باید در رتبه بهتری قرار می گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانملکی: مقابل استقلال برای تساوی بازی نکردیم، با این کیفیت فنی، باید در رتبه بهتری قرار می گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید