تابستان سال جاری می توانید با 10 دلار از کلگری به Banff سفر کنید

به گزارش لوکو، شاید این اتوبوس امکانات یک قطار را نداشته باشد اما با اتوبوس های ترانزیت معمولی شهر کلگری تفاوت دارد!

تابستان سال جاری می توانید با 10 دلار از کلگری به Banff سفر کنید

با استفاده از یک اتوبوس مسافربری با ظرفیت 55 سرنشین و داشتن سرویس بهداشتی، شرکت On-It Regional Transit، تابستان سال جاری طرح سفر به Banff را دوباره در کلگری اجرایی خواهد نمود تا اهالی این شهر از خدمات حمل و نقل متناوب و سفر به کوه های بکر بنف در تعطیلات آخر هفته بهره مند شوند.

این طرح که در سال 2017 در قالب یک برنامه آزمایشی اجرایی شده بود، در تابستان سال گذشته هم برای شهروندان کلگری به اجرا عایدی و برای اهالی این شهر فرصتی مهیا نموده بود تا بتوانند در تعطیلات خود سفری آسان و مقرون به صرفه قیمت به شهر بنف داشته باشند و از منظره ها کوه های راکی (Rocky Mountains) لذت ببرند.

سیستم ترانزیتی On-It Regional Transit در سال 2017 در خطر جمع شدن قرار داشت، اما پس از تجمیع با شرکت Southland Transportation Ltd منظره ادامه ارائه خدمات حمل و نقل به وسیله آن تعیین شد.

جوامع بالقوه قادر خواهند بود از مرکز شهر کلگری یا ایستگاه Crowfoot LRT سوار اتوبوس شوند و از آنجا به Canmore بروند و سپس راهی Banff شوند. این سفر از ابتدا تا سرانجام بیش از دو ساعت طول می کشد.

در زمان عملیاتی شدن این طرح تابستانه، روزانه 10 سفر ارائه خواهد شد که از 18 ماه می شروع شده و تا ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت.

کسانی که مقصد مورد نظر خود را رزرو می کنند می توانند دوچرخه خود را برای سفر همراه بیاورند، چرا که ماجراجویی در میان کوه های راکی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است.

افرادی که قصد دارند در اسرع وقت بلیط تهیه کنند می توانند یک حساب کاربری در وب سایت شرکت On It برای خود بسازند؛ چرا که انتظار می رود بلیط ها از روز اول ماه می از این طریق به فروش برسند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1732

به "تابستان سال جاری می توانید با 10 دلار از کلگری به Banff سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان سال جاری می توانید با 10 دلار از کلگری به Banff سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید