افشای تصاویر گلکسی واچ 4 سامسونگ

به گزارش لوکو، شرکت سامسونگ الکترونیکس، طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Galaxy Watch4 در تاریخ 28 ژوئن (7 تیرماه) و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی کند، اما تنها دو روز قبل از این معرفی رسمی، یک وبسایت فناوری آخرین تصاویر این ساعت هوشمند سامسونگ را افشا کرده است که حکایت از مشابهت آن با Galaxy Watch3 دارد.

افشای تصاویر گلکسی واچ 4 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، انتظار می رود سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch4 را از طریق کنگره جهانی موبایل (MWC) 2021 که در 28 ژوئن (7 تیرماه) برگزار می شود، معرفی کند. اطلاعات قبلی منتشر شده ادعا می کند که این شرکت Galaxy Watch Active4 را هم در کنار این محصول معرفی خواهد کرد. با این حال، گزارش های نو ادعا کرده اند که Galaxy Watch4 و Watch Active4 دستگاه های متفاوتی نیستند، بلکه یک محصول خواهند بود. اما فراتر از این گزارش ها، حالا وبسایت فناوری 91mobiles، پیش از معرفی رسمی این ساعت هوشمند نو سامسونگ، تصاویر رندر نوی از آن را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگاران، از نظر ظاهری، Galaxy Watch4 شبیه به مدل فعلی Galaxy Watch3 به نظر می رسد. برخی از مشخصات ذکر شده در قسمت پشتی دستگاه نشان می دهد که این ساعت هوشمند در میزان های 40 در 44 میلی متر ارائه می شود و ویژگی هایی مانند گواهی مقاومت در برابر آب 5ATM، دوام MIL-STD-810G، محافظ Gorilla Glass DX + و GPS را ارائه می دهد.

طبق این تصاویر نو می توان تشخیص داد که لبه سمت راست Watch4 دارای یک جفت دکمه است. همچنین همانطور که قبلا مشخص شده بود، این ساعت هوشمند در رنگ هایی مانند سیاه، نقره ای، سبز تیره و رزگلد در دسترس خواهد بود. گزارش های قبلی هم نشان می داد که Galaxy Watch4 دارای پردازنده 5 نانومتری است و تا آنجا که به سیستم عامل مربوط می شود، این ساعت هوشمند بر روی یک سیستم عامل سفارشی Tizen-Wear OS اجرا می شود. سایر جزئیات Watch4 هنوز تأیید نشده است.

تصاویر رندر منتشر شده از Galaxy Watch4

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1687

به "افشای تصاویر گلکسی واچ 4 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گلکسی واچ 4 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید