ادغام پیغام رسان گوگل با شماره گیر گلکسی S20

به گزارش لوکو، در جدیدترین خبر منتشر شده معین شد که پیغام رسان گوگل با برنامه شماره گیری خانواده سامسونگ گلکسی S20 ادغام می گردد.

ادغام پیغام رسان گوگل با شماره گیر گلکسی S20

به گزارش خبرنگار ، پیغام رسان های مختلفی تا به امروز ساخته و منتشر شده اند اما تنها تعداد اندکی از آن ها پیروز شده اند جای خود را در دنیای فناوری باز نمایند. از پیغام رسان های معروف می توان به واتس اپ، فیسبوک مسنجر، لاین و موارد دیگر اشاره نمود. اما نمونه های ناپیروز در این زمینه کم نیستند.

در این میان گوگل پیغام رسانی ساخته است که Duo نام دارد. نرم افزار Google Duo پیغام رسانی ساخته شده از طریق غول جستجوگر ها یعنی گوگل است. احتمالا کاربران زیادی به این پیغام رسان که امکانات نسبتا خوبی را ارائه می دهد توجه نمی نمایند، زیرا معروف نیست. اما شاید باور نکنید که Google Duo در میان هزاران کوشش ناکام دیگر، پیغام رسان پیروزی محسوب می گردد. آیا پیغام رسان Allo را به خاطر دارید؟

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای فناوری تعیین شده است که اکنون Duo قرار است با برنامه شماره گیری سامسونگ در خانواده Galaxy S20 ادغام گردد و این بدان معناست که آغاز به مکالمه تصویری با یکی از مخاطبین خود از همواره راحت تر خواهد بود. شما حتی نیازی به باز کردن یک برنامه جداگانه ندارید، فقط به بخش مخاطبان بروید، تماس ویدیویی Duo را انتخاب کنید و به فرد مورد نظر زنگ بزنید. همچنین این احتمال وجود دارد که ادغام به برنامه Samsung Messages نیز گسترش یابد.

شاید باور نکنید، اما علاوه بر این، تماس های ویدئویی Duo با دستگاه های S20، S20 پلاس و S20 اولترا برای اولین بار با رزولوشن 1080p پشتیبانی می گردد. جالب است که حتی تلفن های پیکسل هم از این قابلیت پشتیبانی نمی نمایند. شما می توانید تا هشت نفر را به این گپ ویدیویی اضافه کنید.

باید دید آیا گوگل می تواند با این کار افراد بیشتری را به استفاده از این پیغام رسان وادار کند. شاید این تنها روشی باشد که گوگل در این زمینه نیز از رقبای خود پیشی بگیرد یا حداقل به آن ها نزدیک گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 780

به "ادغام پیغام رسان گوگل با شماره گیر گلکسی S20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادغام پیغام رسان گوگل با شماره گیر گلکسی S20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید