آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش در می آیند

به گزارش لوکو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارشات بدست رسیده، آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش در می آیند.

آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش در می آیند

عبادرضا اسلامی کولایی، مدیر موزه هنرهای معاصر تهران برنامه موزه برای نمایشگاه تازه را چنین توضیح داد: 18 خرداد شورایی برای برگزاری یک نمایشگاه در حوزه هنر مفهومی تشکیل شد و در حال حاضر کیوریتور آن تمام کارهای لازم را انجام داده است.

او ادامه داد: این نمایشگاه قرار است آثار گنجینه را به نمایش بگذارد و درواقع برای افرادی است که می گفتند چرا آثار گنجینه را به نمایش نمی گذارید. بعلاوه قسمت دوم کارهای علی نصیر است که جلسه آن تشکیل شد و از قبل هم صحبت کردیم و تاریخ را قطعی کردیم. فکر می کنم این نمایشگاه یک هفته پس از هنر مفهومی برگزار خواهد شد.

کولایی بعلاوه اظهار کرد: گالری های موزه حدودا از 30 خرداد باز خواهند شد. یکی از موضوعاتی که وجود داشت این بود که بعضی پنجره های موزه نورگیر خوبی نداشتند و این مسأله درمورد نمایشگاه پنج گنج نیز وجود داشت. ما برنامه را یک هفته به تأخیر انداختیم و نورگیرها نصب شدند. یک بحث دیگر بحث شست و شوی موکت ها و مواردی از این دست بود که همگی انجام شدند.

به گفته رئیس تازه موزه هنرهای معاصر تهران، این مکان فرهنگی و هنری حدودا 30 خرداد آثار گنجینه موزه را به نمایش خواهد گذاشت و به این ترتیب پس از یک دوره تعطیلی 33 روزه، گالری های موزه بالاخره به روی دوستداران هنرهای تجسمی بازخواهند شد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2051

به "آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش در می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش در می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید