پشتام: به خاطر المپیک در مسابقات جهانی انگیزه مضاعفی دارم، بعد از رفتن گرایی به جاکارتا می دانستم به مجارستان می روم

به گزارش لوکو، ملی پوش وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعد از اول شدنم در مسابقات انتخابی تیم ملی، گرایی به بازی های آسیایی رفت و همان زمان می دانستم که به مسابقات جهانی اعزام خواهم شد.

پشتام: به خاطر المپیک در مسابقات جهانی انگیزه مضاعفی دارم، بعد از رفتن گرایی به جاکارتا می دانستم به مجارستان می روم

پژمان پشتام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به تمریناتی که در این مدت در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشته است گفت: 6-7 ماه است که تمرینات مان را برای دنیای دنبال می کنیم. من به تورنمنت های اوکراین و گرجستان هم رفتم و قرار بود دو جام دیگر را هم پشت سر بگذاریم که به دلیل مسائل ارزی این اتفاق نیفتاد.

وی با تاکید بر اینکه سابقه حضور در مسابقات دنیای نوجوانان، جوانان و امید را ندارد و این اولین میدان دنیای اش خواهد بود توضیح داد: تجربه حضور در مسابقات ارتش های دنیا را دارم، اما دنیای را نه. ان شاءالله که در اولین حضورم بتوانم اعتماد کادرفنی را پاسخ دهم. حریفان شناخت زیادی از من و سبک کشتی ام ندارند و به نوعی می توانم راحت تر مبارزه کنم. فیلم حریفان اصلی ام را دیده ام و روی کشتی گیران صربستان، کره جنوبی، روسیه، مجارستان و ارمنستان بیش از همه حساب می کنم.

این ملی پوش 25 ساله اهل شهرری ادامه داد: استرس زیادی ندارم. با چند تا از حریفان اصلی ام قبلا در تورنمنت ها کشتی گرفته و آنها را شکست داده ام. انگیزه ام برای رسیدن به مدال دنیای خیلی بالاست. سرمایه گذاری اصلی فدراسیون، روی این تیم برای المپیک 2020 است. رسول خادم به ما گفت که باید اینجا خودمان را نشان دهیم که شانس حضور در المپیک را داشته باشیم و همین به من انگیزه مضاعف می دهد.

پشتام همچنین در مورد عدم حضورش در بازی های آسیایی گفت: من در انتخابی تیم ملی اول شدم و علی گرایی را هم شکست دادم اما قرار شد یکی از ما به دنیای برود و یکی هم به بازی های آسیایی که گرایی به جاکارتا رفت و من همان زمان می دانستم که ملی پوش دنیای هستم. حالا کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت که گرایی را در یک وزن پایین تر به دنیای بفرستد. حالا امیدوارم همه بچه ها در بوداپست بهترین نتیجه را بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 77

به "پشتام: به خاطر المپیک در مسابقات جهانی انگیزه مضاعفی دارم، بعد از رفتن گرایی به جاکارتا می دانستم به مجارستان می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتام: به خاطر المپیک در مسابقات جهانی انگیزه مضاعفی دارم، بعد از رفتن گرایی به جاکارتا می دانستم به مجارستان می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید