مصوبات جدید برای برنامه های احسان حدادی

به گزارش لوکو، دبیر و سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی از مصوبات جلسه برای برنامه های احسان حدادی اطلاع داد.

مصوبات جدید برای برنامه های احسان حدادی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون دو و میدانی، جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی به ریاست مجید کیهانی، رئیس فدراسیون، اعضای سازمان و احسان حدادی درباره آنالیز برنامه های آتی قهرمان پرتاب دیسک آسیا امروز (پنجشنبه) در محل فدراسیون برگزار گردید. تیمور غیاثی، دبیر و سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی در خصوص مباحث این جلسه گفت: با هدف آنالیز برنامه های احسان حدادی برای شروع دور جدید تمرینات آماده سازی او تا مسابقات قهرمانی آسیا و دنیا گفت و گو کردیم. حدادی برنامه هایش را به صورت کلی برای مسابقات سال آینده ارائه کرد و در خصوص خواسته های او نیز بحث وتبادل نظر شد.

وی اضافه کرد: حدادی قهرمان بزرگی است و دوست داریم به او برای موفقیت در رویدادهای بزرگ آینده یاری کنیم و به همین دلیل او را به جلسه سازمان تیم های ملی دعوت کردیم. فدراسیون دو و میدانی نیز شرایطی برای مهیا ساختن امکانات و خواسته های قهرمانان دارد و سازمان تیم های ملی و همه قهرمانان نیز تابع آن شرایط هستند.

غیاثی تأکید کرد: حدادی از ما مربی خارجی، ماساژور خارجی، مربی بدنساز و اردوهای تدارکاتی خارج از کشور درخواست کرد. ما نیز پس از آنالیز و تبادل نظر در خصوص خواسته های او و همچنین در نظر دریافت شرایط اقتصادی موجود کشور، با نظر موافق همه اعضا مصوب کردیم که با جذب مربی خارجی برای حدادی با شرایط فدراسیون موافق هستیم. مقرر شد که ماساژور او را داخلی و با تأیید فدراسیون پزشکی ورزشی به خدمت بگیریم و تمامی اردوهای آماده سازی او نیز تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا و دنیا با در نظر دریافت وضعیت ارز و شرایط اقتصادی کشور در شهرهای داخل ایران برگزار گردد.

دبیر و سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی در سرانجام ضمن آرزوی موفقیت برای همه قهرمانان توضیح داد: همه دغدغه ما در سازمان تیم های ملی، ساماندهی وضعیت ورزشکاران برای حضوری موفق در رویدادهای بزرگ بین المللی است، اما باید همه جوانب را سنجید و تصمیم گرفت. امروز ما با فراغ بال برای حدادی جلسه گذاشتیم و امیدوارم تصمیماتی که برای برنامه های آتی او مصوب شد، گام مهمی برای ادامه مسیر قهرمانی او در سطح بین الملل و همچنین عزت و احترام فدراسیون دو و میدانی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 79

به "مصوبات جدید برای برنامه های احسان حدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات جدید برای برنامه های احسان حدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید