روزبه چشمی: گل ما مطابق کدام قانون آفساید بود؟!، قوانین داوری برای استقلال فرق می نماید

به گزارش لوکو، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که قوانین داوری برای این تیم متفاوت است.

روزبه چشمی: گل ما مطابق کدام قانون آفساید بود؟!، قوانین داوری برای استقلال فرق می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، روزبه چشمی درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده خراسان گفت: ما باید در هر پنج بازی اخیر به پیروزی می رسیدیم. مگر می گردد داور اینقدر راحت خطای هند بگیرد؟ توپ به صورت اتفاقی به دست اللهیار صیادمنش برخورد نموده و داور می گوید قانون می گوید این حرکت کارت زرد دارد. مطابق چه قانونی گل ما را آفساید گرفتند؟ از خاتمهی زمین معین بود که آفساید نبود.

وی ادامه داد: طارق همام را زدند و فکر کنم استخوانش پریده باشد. داور چهارم گفت همام را زدند، اما داور خطایی نگرفت. زاهدی فر در این صحنه آوانتاژ داد، اما می توانست پس از توقف بازی به بازیکن پدیده کارت زرد نشان دهد. انگار قوانین داوری برای استقلال فرق می نماید.

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه می دانند داوری ها به ضرر آبی پوشان است، توضیح داد: ما ابتدای فصل بدشانس بودیم و خودمان هم بد بودیم، اما می توانستیم در چند بازی به پیروزی دست یابیم که سه امتیاز را از ما گرفتند. مقابل سپاهان پنالتی ما را اعلام نکردند، دقیقه 89 گل خوردیم و باختیم. در دیدار مقابل تیم های فولاد، سایپا و پدیده هم داوری به ضرر استقلال بود.

چشمی با اشاره به قضاوت زاهدی فر در بازی استقلال - استقلال خوزستان گفت: او داور بازی ما و استقلال خوزستان بود که ما یک بر صفر جلو بودیم. او در اواسط نیمه اول گفت که زمین خطرناک است و بازی را متوقف کرد. مگر می گردد این اتفاق رخ دهد؟ داور تیم حریف را با این تصمیم از فشار خارج کرد. این اتفاقات برای ما خسته نماینده شده است. برای مردم هم عادی شده که یک صحنه را برای حریف پنالتی می گیرند و برای ما نمی گیرند.

وی درخصوص اینکه گفته می گردد داوری ها به نفع پرسپولیس است، اظهار داشت: نمی خواهم از تیمی نام ببرم، اما انگار قوانین داوری برای ما نسبت به سایر تیم ها متفاوت است. باید کتاب قانون داوری را از خاتمه به ابتدا بیاییم! مگر می گردد داور مقابل این همه تماشاگر در استادیوم آزادی چنین تصمیماتی بگیرد؟ نمی گوییم به نفع ما سوت بزنند، بلکه مطابق قانون رفتار نمایند و قوانین برابر باشد. نه اینکه اینقدر راحت گل ما را به اشتباه آفساید بگیرند و گل آفساید حریف را سالم اعلام نمایند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه تابش، مدیرعامل سپاهان گفته بود قهرمانی برای یک تیم در نظر گرفته شده و سایر تیم ها باید برای نایب قهرمانی کوشش نمایند، گفت: شواهد همه چیز را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 110

به "روزبه چشمی: گل ما مطابق کدام قانون آفساید بود؟!، قوانین داوری برای استقلال فرق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی: گل ما مطابق کدام قانون آفساید بود؟!، قوانین داوری برای استقلال فرق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید