خبر ناامیدکننده درباره بلاتکلیفی انصاری فرد

به گزارش لوکو، او که یکی دو ماهی هست با ناتینگهام فارست در حال مذاکره است هنوز هیچ توافقی با این باشگاه نداشته و براساس آخرین اخبار بعید است به این زودی توافق حاصل گردد.

خبر ناامیدکننده درباره بلاتکلیفی انصاری فرد

به گزارش خبرنگاران ،سایت the72 انگلیس در گزارشی درباره آخرین تحرکات باشگاه های مدعی و سرشناس حاضر در چمپیونشیپ از کریم انصاری فرد به عنوان یکی از پنج ستاره آزاد مورد توجه این باشگاه ها نام برد و مدعی شد با وجود مذاکرات یک ماه گذشته هنوز هیچ توافقی میان کریم و ناتینگهام فارست به دست نیامده است.

در این گزارش آمده:کریم انصاری فرد به عنوان یکی از ستاره های ایران در جام جهانی 2018 با فسخ قرارداد روز پایانی از المپیاکوس جدا شد تا چالشی جدید را تجربه کند.او که یکی دو ماهی هست با ناتینگهام فارست در حال مذاکره است هنوز هیچ توافقی با این باشگاه نداشته و براساس آخرین اخبار بعید است به این زودی توافق حاصل گردد اما با این وجود او قطعا در مسیر ورود به چمپیون شیپ واقع شده است.

نام کریم انصاری فرد در کنار دیدیه ان دونگ ستاره 13.6 میلیون پوندی واتفورد، رابرت هوث مدافع آلمانی سابق لسترسیتی،جان کرچوف ستاره بولتون واندرز و جیمز کالینز مهاجم مشهور ولزی از ایپسویچ تاون به عنوان پنج انتقال آزاد احتمالی چمپیونشیپ در روزها و هفته های آتی قرار گرفته است.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 55

به "خبر ناامیدکننده درباره بلاتکلیفی انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر ناامیدکننده درباره بلاتکلیفی انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید